{10015}: Färjestad och Luleå hemma nästa vecka. Hur många poäng blir det då? Allt över 1p och jag är nöjd. Lehtinen måste vara 95%+ för att vi ska ha en chans.
{10015}: Största problemet är att vi ej producerar framåt. Vi har ingen första kedja att luta oss emot. Våra tilltänkta första kedja spelare är inte ens värda att spela snart så dåliga är dom. Gradin måste nog försöka göra lite förändringar för kunna få till en första kedja som kan bära detta lag. Rantaa kan man börja att göra sig av med.
{5647}: Jaha? ”Jag köpte en Volvo -68, den höll i 22 år. Köpte en Volvo 2022, den är redan trasig” ibland är de viktigt med service. De är Karlins jobb att ta hand om maskinen Modo och oavsett vad han gjort tidigare är det hans jobb att väcka laget, oavsett hur han gör det.
Vi bäddade för det här med vår sjukt usla andra period!
Alltså vad är det frågan om? Dom 2-3 senaste säsongerna har det sett ut såhär! 9 av 10 andra perioder är alltid direkt usla, och det kan ju omöjligen vara en slump?!
Sådär ja, ett mål iallafall! Näsén gör påfallande ofta mål NÄR han skjuter!
Gavelo: Därför att du villkorslöst alltid dömer ut MoDo oavsett. Vi var alltid det sämre laget mot andra topplag ifjol och vi är alltid det sämre laget varenda match i år.
{5647}: jag tycker inte modo är sämre än oskars idag sett över hela matchen (andra perioden är kass), däremot är det klar skillnad i spetsen och det är det som verkar avgöra om inget oförutsett skulle hända sista 8