HalvHund: Tredje matchen i rad jag bara vill att det ska ta slut. Att torsdag blir en avgörande match för fortsättningen behöver inte understrykas. Förlust så är vi 4 p från strecket, vinst så är det trots allt 10.
Confusius: ja, det finns ju vissa som tror att jorden är platt också eller att månlandingne var fejkad, så kör hårt. låt inte fakta komma före dina ögon
Ben Perrault: Nej, kan vara min besvikelse som rinner över också. Orkar inte att vi inte går all in och kämpar som det vore final varje match - Det man såg i början av säsongen. Nu är det verkligen klasskillnad varje jävla match. Ber om ursäkt för min pessimistiska inställning. Får magknip inför våren bara.
Förlåt, men tycker ett fåtal spelare får bära hundhuvudet här hela tiden. Helt ärligt är alla 4 kedjor och alla backpar bedrövliga. Vi är ett lag med extremt dålig klass på spelarna individuellt. Puckmottagningarna är under all kritik från samtliga spelare. Passningskvaliteten extremt dålig. Vi lyckas aldrig sätta press. Leksand får med sig pucken i alla 50/50 situationer. Närkamperna är vi extremt dåliga.
Värvningen av förstakedjan har varit en stor missräkning. Andrakedjan ser allsvensk ut. Sams kedja började starkt men har varit helt under isen senaste 20 matcherna och han får absolut inget ut av sitt spel. Fjärdekedjan är ett stort sömnpiller, det du kan vara säker på är att de inte gör mål. Ibland vaskar de fram någon chans men kvaliteten är extremt dåligt så det blir aldrig mål.
{10015}: konstaterar att jag tyvärr hade så fruktansvärt rätt i höstas när jag sa att modo hade problem med spetsen, även om det var nån liten fågel som försökte brösta upp sig mot mig då :)
Jag tycker många är väldigt negativ. Vi är nykomling Vi är tippad i botten av alla. Vi visste alla att det skulle bli en tuff säsong. Jag väljer stötta grabbarna istället, visst kan man bli irriterad över vissa saker men vi ska vara ett lag för dom nedre regionerna vi ska ej slåss om slutspel. Klarar vi av att hålla oss kvar i shl så är det en jävla bedrift av grabbarna.
Dundee: det kommer alltid att vara så under match, det är ett sätt för folk att avreagera sig. sen kan man bemöta det och visa på att folk har fel om man vill