{7639}: Jag gillade Måns Carlssons byte där han avslutar med att trycka till en Leksandspelare. Han trodde säkert ett tag att han var mitt inne i ett siljan derby.
Jag hade helt missat att Oregano stuckit till Kunlun Red Stars i KHL. Inte nog med att det är tveksamt moraliskt att spela i KHL känns det också som att Kina inte är det roligaste stället att bo. Glad att vi inte har kvar han iallafall.
Tarasov: Älskar att möta andremålvakter. Niederbach har fått tre assist och alla har varit sjukt enkla. Ja, förutom den andra då hans passning missade den tänka motståndaren.
Trots att vi gjort ett mål så känns det inte helt bekvämt i den här andraperioden hittills heller.
Men vi är coola och hypereffektiva. Men jag skulle gärna vilja att vi jämnar ut spelet igen till en jämn smet i alla fall. Men det har bara gått fem minuter.
Bad_Brett: Haha nä jag lovar att vara tyst, jag har sagt nog i Nider gate! Sitter på pubafton med sambon som precis fyllt år så jag smygtittar lite på resultatet från kvällen bara🍺