Bössa 68: jag säger ju att vi ska ge honom tid? Fan blanda inte in mig i dethär. Dock så kan jag stå för att Bernhardt är för dålig för SHL. Det håller inte längre han är en risk över hela banan. Tyvärr
jonsson: Fan också! Det där får Lassi naturligtvis ta på sig, synd för att han varit lysande i övrigt!
Det är uppenbart och tydligt vad misstag och felbeslut straffas otroligt hårt i SHL!
Det är väl där skillnaderna ligger mellan SHL och Allsvenskan känner jag! I Allsvenskan kunde man ha råd med en 5-6 misstag, och ändå vinna matcher. Här straffas du hänsynslöst vid 1 misstag!
Jävligt olyckligt med det där 1-1 målet. Inte för att det var orättvist på något sätt, utan för att vi var inne i ett bra flow, och kunde med lite flyt haft 2-0 där!
Tycker Luleå var det bättre laget första 10, sedan jämt sista 10. En bra hockeymatch såhär långt!
{10015}: förstafemman kommer bli vårt fall. Vi kan inte omgång efter omgång efter omgång bara säga ”bla bla. Ingen försäsong” OKEJ! VAD GÖR KARLN HÄR DÅ? Och ranta är en flopp, agera innan de är försent.
Oregan hade ju inte ens gått på is när han kom hit så genom lite mer tid. Helt klart att har bra spetsegenskaper. Mycket mer orolig för ranta han tar många dåliga skott.
Sigge: Så djävla dåligt spel i egen zon. Inte bara att vi fortsätter skänka bort puckar hela tiden, men även att markeringen i slotet är fullständigt horribel.
bollan123: byt backpar med brickley och Bernhardt. Kommer nog lossna för Bernhardt nån gång men spela de som är bra istället för fortsätt ge förtroende till någon som inte ens försöker