Flera gånger har vi hämtat in "omöjliga" poäng. Vi har varit uppnosiga och överraskat motståndare. Vi har kämpat ner en riktig formsvacka när det var som mest kritiskt.
Jag skiter i att vi förlorar på övertid nu.
Vi har motbevisat den nästan arroganta expertisen. med små medel men med stort hjärta och smart filosofi.
Nu äntligen får vi chansen att bygga ett lag som kan med bättre mån säkra nästa års kontrakt.
Angående nästa säsong. Det krävs minst lika stor insats.
Greenwolper: Fyfan så jääääävla starkt av MoDo!!! Så jäkla skönt! 100% shl nästa säsong! Vilket krigar slut! Som önskat! Älskar krigarmålet av vigge! Bästa Centern i MoDo!! Sköööna känslor nu!!! Lätt värt å vara trött imorgon. Exaktas haha
{7639}: trodde aldrig vi skulle komma ikapp. Så otroligt skönt. Idag skiter jag i play-in. Nu är vi 100% klara. Tack o bock o 320% skönare sömn i natt.
NuMo: ja nästa säsong blir lika tuff, räddningsplankan IKO lär inte finnas kvar men nu får vi längre tid på att förstärka och med lite mer ekonomiska medel. vi ska vara otroligt stolta!
jag var nästan helt apatisk efter två perioder. men MoDo tog ju över helt och Luleå hade ingen energi kvar så mitt känslotillstånd förändrades med det.
Synd att det tog MoDo så lång tid att vakna den här kvällen, men bättre sent än aldrig.
Tydligen skall vi få spaltmeter i tidningarna efter det här. Tur att det inte var ett Stockholmslag vi mötte.
NuMo: känslan är ändå att det är lite pyspunka nu efter hv-matchen. mycket anspänning som släppte och det är säkert jättesvårt att ladda om. starkt att ta sig in i matchen ändå och säkra poängen