NuMo: Vi ser inte ut att vara samspelta för fem öre...
Jag begriper inte varför vi vaskar om i kedjorna efter Skellefteå matchen? Nu tycker jag LP gör det bra men har vi en uppställning vi faktiskt vann en match med varför skrotar vi den då?
Bad_Brett: Ja vi förlorar inte matchen pga Winbergs misstag vi förlorade matchen mycket tidigare för att vi inte kan göra mål. Sedan har vi nog århundradets sämsta PP.
Prestationsmässigt så har vi inte varit värda att ta hela potten ikväll. Det finns nog väldigt få i laget som tyckte att man kom upp till sin egen nivå om de ser sig i spegeln. Sen vad förklaringarna är för var och en har jag ingen aning om.
Men att det här är deras peak som hockeyspelare det tror jag inte att de tycker.
Det är kanske det som nästa möte skall handla om. Är det här vad vi kan förvänta oss i framtiden?
jag gillar det Rögle har och som många andra lag. Hur de lyckas spela bakåt till en anstormande spelare som vi inte markerar eftersom vi följer med de som kommer på djup högst uppe och för att våra forwards inte är tillräckligt snabba att vara uppbackande. uppföljande spelare är något som vi saknar i anfallsspelet.
Gavelo: Karlin måste ha en tanke med det där. Om man inte vill ha det så skulle det ha rättats till för länge sen. Man tror helt enkelt att det är bättre att vara i knät på Lassi.
Gavelo: ja alltså det är stora grundläggande fel som inte kan rättas till med dels de spelare vi har nu men även pga tränarteamet eller den eller dem som är huvudansvarig för försvarsspelet
{7426}: Ännu en säsong där vi ligger 5 meter från i markeringarna i egen zon, varenda puck som spelas upp på blå blir till ett farligt och oskymt skott
Han har bevisat för oss tidigare att han har spetsen, nu har han haft en svacka, helt klart. men han är orimligt slut som artist, det har gått för fort för det. Så vi får hoppas att det är en svacka han jobbar sig ut ur och blir sitt normala jag. ( I stället för att sätta in en junior i stället för honom.)
Nu får vi hoppas att Rögle inte bara varit avvaktande så att de inte har en högre växel. (Såg att du skrev det Bad Brett) Tänkte skriva samma sak.
Sigge: Han har inte haft överdriver mkt puck när han varit inne men Milton är ju inte sämre än de andra när han är inne. Ser självsäker ut, rör sig rätt, tävlar och tar bort sin gubbe i egenzon. Han är lite bättre än Lucas var ifjol.