Fan vad tiden går. Lander gör mål som gubbe nu i Timrå. Kommer som igår ihåg när han helt knäckt satt mot sargen och grät efter junior VM. 2010 var det (var tvungen att kolla upp)
{10015}: angående pp, sett samma sak i många matcher nu, man spelar ofta på extremt små marginaler och använder bumpern till att försöka väggspela och sen passa tvärsöver isen till nästa gubbe, med ett rasande tempo - men direktskottet därpå sitter inte, och nästa gång man försöker sig på detta galna klapp-klapp spel så bryter motståndarna. Vi spelar på TOK för svårt. Kanske det funkar på träning? Men jag vet inte. Få in folk på mål sen KÖTTA! (ja, Wernblom var min idol när jag växte upp)..
Monno: Ja det var ruskigt slappt. Lär bli godkänt, men tycker inte Rögle spelaren gör tillräckligt för att undvika den kontakten och förstärker rätt överdrivet att Bernie skulle trycka honom not målvakten.
Sigge: men alltså, ja nån kanske tkr jag hatar på True men se hur han jobbar hemåt. Sånt alibi-hemjobb på Kapla.
Jag sa att True är borta innan jul för nån vecka sen och det var nån som slog bakut. Men inte är han ens i närheten att vara det Gradin och vi hoppades?
Trilske: Viktig match och det ser ut så här. Oroväckande signal att man inte ser förbättring efter matchen i lördags. Så här var det för IKO också, började kasst, fick med sig några enstaka poäng mot oss och blev sen kassa igen.
Blir aldrig klok på södergran; gubben blir liksom tagen av sina egna dragningar att han ba "en till bara" - så går vi med rumpan bar istället för att han lägger ett decent avslut på första finten
Monno: bänka true nu det ser ju bedrövligt ut.. han är ju för långsam, allt går för långsamt!! Ser inte bra ut idag..ingen riktig glöd alls. Nyförvärven levererar ju inte alls
Sigge: Hur fan ser det ut just nu. Står det i våra kontrakt att man ska vara fullkomligt handlingsförlamad i andraperioder? För att det här mönstret har ju pågått alldeles för länge.
Laget är inte bättre en tabell placeringen. Visst gör vi bra matcher emellanåt och kan sprattla till. Men det måste in nya spelare till detta lag det går ej att 4e kedjan ska vara våran bästa lina match efter match. Det säger en hel del tyvärr om detta lagbygge. Rögle värvar Ashton nu tex Hv är ute på spelar jakt. Alla våra botten kollegor försöker agera men här händer det inget fast vi har egentligen mer problem en dom.
Jag ska vänta med (tills efter 2:a periodens slut) att upprepa vad jag tycker vi behöver i förstärkningar omgående, Vi blixtrade till i en match för att alla krävde så Nu är vi tillbaka på vår reella kunskapsnivå i lagidrotten ishockey
Basti: En minibuss är klar för spelare som behöver en resa till Republiken för nån match. Nu är det inte juniorer som ska dit, Woods kör, många danskar i bussen. Dock ej bitter ännu
Fan vad tiden går. Lander gör mål som gubbe nu i Timrå. Kommer som igår ihåg när han helt knäckt satt mot sargen och grät efter junior VM. 2010 var det (var tvungen att kolla upp)
Man har varit länge på HS.