Costanza: vi får tacka lassi för första tio men sen tycker jag modo har rätt bra koll, ligger rätt, klubborna och kropparna ivägen, lite som växjö spelade i övik, blev väldigt få a-chanser för rögle. bra fart, det "kuggade i". rubins tycker jag var jättebra
Så jäkla viktig seger, en riktig krigar insats. Lassi grym i kassen. Skönt att få stop på förlust trenden. Bara ladda om för torsdag kommer bli en otroligt svår match mot ett Timrå i väldigt bra form. Men ikväll njuter vi av denna seger Skål 😁🍻
Zource: Råma passar inte in i det här laget. Han har för stort ego och vill vara den stora stjärnan vilket han inte är. Hoppas vi får till en lösning för honom snart
KB: Är lite konfunderad över hur vi kan störa Rögle som har så bra rörelse och passningsspel. De imponerar mer på mig spelmässigt än Linköping, som är mer statiska och går på fysik. Men vi ser ut att klara av RBK hyfsat problemfritt av någon anledning, när LHC borde varit det enklare laget försvarsmässigt.
KB: Sinnessjukt imponerande match. Finns en hel del storkuks-aura runt det här laget. Gå in och leverera när det behövs som mest, känns igen från fjolårets lag.
SPOODI: Jacobsson gör inte bort sig!! Behåll grabben och ge han förtroende å fortsätta med sin speed. Får jag välja så tar jag honom före Oregan 7 dar i veckan!