Bad_Brett: Wikegård sitter ju bara och skakar på huvudet. Får man den där med 3 minuter kvar verkar han tycka, serverades domarna träsprit i paus??? Vigenaults kan aldrig snackas bort, men Bernhardts hävdar jag fortfarande är ett grovt tjänstefel. Hela Wikegårds kroppsspråk säger samma sak.
Smurfen: Kollade highlights på SHL.se och det var kul att se firandet efter Niederbach straff. Kan de vända upp igen som under hösten, slappna av i skalle & axlarna och lira med fart så kan vi fixa detta.
{6870}: haha ron zacapa! 23. Mellandyra varianten. Kap från taxfree!!! Har dock en japansk rom i nån sorts keramikurna från ca 1990 men den väntar jag med att korka upp till Foppa gör comeback.
puffe: Ikväll är du värd att spela en låt du gillar puffen. Själv drar jag på lite Dark Tranquillity i lurarna. Det är inte många som uppskattar min musiksmak så jag kör den i lurarna.
Smurfen: Man ska ju inte spela musik här, enligt många, men bara denna då. Poängen kom så oväntat, och efter en lag-insats, man inte förutsett, förlåt..
Bad_Brett: Ja, att vi växte ihop till ett LAG igen. Karlin kanske inte är helt dum i huvet, vi kanske inte ska sparka varenda jävel, mycket att fundera på för de icke-troende inför morgondagens Kyndelsmässodag.
{7426}: den här gången åker jag inte från Gävle för att se matchen. Minns fortfarande Foppas magiska tröjhissning, minns tyvärr även arenans enda frölundaiter några rader ovanför. Det jublades mer och mer och mer, sex ggr fy fan.. Fast nu blir det bättre💪💪
{6870}: Jag bad på mina knän att jag skulle få komma in och retas med er igen. Och det visade sig att man hade saknat mig.
Torsboda är tudelat i regionen. Som vanligt är folk rädda för förändringar, ngt nytt mm. Samtidigt så är nästan allt vi köper tillverkat i Kina, kan tycka att vi får bättre kontroll om vi har det hos oss.
För regionen är det en unik möjlighet att växa på alla ledder. Den kanske aldrig kmr tillbaka. Det är bara att gasa på, enligt mig.
Bad_Brett: Kryddig, nyanserad smak med inslag av fat, björnbär, plommon, lagerblad, skogshallon, muskot, vitpeppar och lakrits. Serveras vid cirka 18°C till rätter av mörkt kött, gärna grytor och stekar.