Gavelo: Näslund förtjänar en toppenkväll. Hoppas det blir utsålt och MoDo briljerar. Samma domarpar på lördag säkert, skulle inte förvåna mig.
Inlägg: 2643614
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
{7426}: den här gången åker jag inte från Gävle för att se matchen. Minns fortfarande Foppas magiska tröjhissning, minns tyvärr även arenans enda frölundaiter några rader ovanför. Det jublades mer och mer och mer, sex ggr fy fan.. Fast nu blir det bättre💪💪