Bad_Brett: jaaaaaaaaaa!!! Så jävla skön seger efter denna korrupta skandal! Bra krigat MoDo! Kronwall, Skellefteå och domarna in your as* . Situationer borde granskas efter!!! Seeeeeger!!!! Krigarseger!!
{7639}: Vilken jävla match av OEEK! Åker ner till Södertälje, gör två sådär matcher. Kommer tillbaka och gör en supermatch. Kändes ruggigt stabil idag, inte alls lika flängig. Nån onödig retur kanske men överlag sjukt stabil match!
Till och med 2-2 som ser lite snopet ut var ju snarare Ohlsson som går på samma gubbe som en annan och hjälper till att helt skymma sikten istället för att täcka Johnson...
Riktigt starkt av grabbarna och repa mod efter slutet. Jag tycker vi är så värda dessa poäng idag, idag spelade vi med känslor och krigade offrade oss täckte skott smällde på mm. Vi måste spela mer så här desperata.
Nu är det bara hoppas Hinken lyckas få in nån till forward så vi kan få lite mer produktion framåt förhoppningsvis. Tyvärr tror jag ej det räcker med en spelare för det ska göra nån skillnad behövs nog 2 åtminstone. Jag tar gärna en som Linus Fröberg han är ju ingen poäng spelare men skulle göra nytta sedan lägga större summa på något mer produktivt namn.
Säger som alla redan sagt: vad i helvete gjorde domarna i 65 minuter idag?!?!?! Hatten av för alla fel! Hade glömt att dom till o med ringde på 2-1an! Helt horribelt usla! Släng bajs på denna kvartett!
Men 2 poäng är en jävla bragd! Sjukt krig mot ett bättre motstånd gav en viktig seger! Framförallt för moralen!
Confusius: När jag stod bredvid pappa Niderbach vid rödljuset nu på eftermiddagen och vi hejade på varandra, Just då I det ögonblicket så visste man att Lill Nieder gör mål ikväll !!! 😂😂
Trilske: Att de släpper crosscheckingen i ansiktet på Rundblad och sedan tar någon slags spökutvisning på Bernhardt i det viktiga läget är tjänstefel. Jag köper Vigneaults som gav fem mot tre och motvilligt blunda för de som domarna släppte i förlängningen, men de två första situationerna är faktiskt grova tjänstefel.