grimiss: jo men sen har de ju haft toppspelare i SHL i 15 år med, år efter år. Vet inte vad det är, de har en lika liten stad som Övik väl? Ändå lyckats få spelare utifrån som Oscar Möller o stanna i vad, 8-10 år av sin prime?
Vi skall uppenbarligen spela kontrollerat och inte gå bort oss. resultat. Vi åker baklänges mer än framlänges. För tamt, dålig aggressivitet. Första stötande kommer sent, ingen uppföljande spelare så Skellefteå kan lätt bara placera ut sig här och där och passa omkring utan att få någon stress.
grimiss: Vi gjorde det ändå bra defensivt fram till minsta motgång (baklängesmålet), och där valde man direkt att släppa på det man pratat om inom laget. Synd då 1-1 hade varit ett troligt resultat om inte det mentala spelade så stor roll.
Dra åt helvete vilket dåligt försvar 2 gånger om. Hatar att vår 4e-lina blir så otroligt låga i försvarszon. Ska det vara så jävla svårt att stå högre och ligga närmare?
Det var den matchen de, vi var ju bra i 15 minuter iaf.. Ser inte hur man ska kunna komma tillbaka i matchen när man inte får några giftiga chanser, blir det 1-2 i denna så är jag nöjd med tanke på hur bra skeå kan vara
Framnäs: ja alltså det är ju en enorm klasskillnad på lagen i slutändan. Jag minns när jag såg saik Modo live och ullmark stoppade 50 jävla puckar och vi tog 3p. Där har vi vägen till seger !