Keriksson: Är det något sorts skämt ifrån förbundet, eller stämmer det att Luleå sköt ÅTTA skott på en hel match? Borde ju knappt räknas som en nolla för Brynäs keeper, herregud!
Framnäs: Det stämmer, Luleå gör ingen bra match men Brynäs gör däremot en fantastiskt fin match. Anmärkningsvärt är att Brynäs spelar med sin 2:a målvakt som håller nollan.
Keriksson: förstår inte heller det. var de rosa bara uppvärmning?? inte för att de var snygga, skar sig förfärligt med de vanliga damaskerna med gröna inslag.
Gavelo: han kommer aldrig att erkänna det. Kommer vara knäpptyst från hans håll imorgon när förlusten ikväll ska analyseras. Senast vi vann mot Skellefteå var väl när Johnny Forsman var deras stjärnspelare?
Det fula ordet var precis det som jag sade högt på Lidl igår när jag tappade en yoghurt på golvet (som sprack över hela golvet) när jag skulle lägga det på bandet i kassan. Ungarna var snabba. Va sa du pappa? De är ju under fyra år båda så de hade aldrig hört ordet. Nu sa jag det högt igen. Måste skärpa mig.
Det var ju inget fel på målet i alla fall. Svårt att motarbeta, eftersom det verkar handla om milimeter. Det man önskar att vi kunde göra lika lätta mål. Men än så länge så gör vi inte sådana mål, men vi släpper in sådana mål. Så på något sätt så kan det vara så att vi kan göra något åt de marginalerna.
Framnäs: med tanke på förutsättningarna, inramningen och spelet så måste Modo förstå att det är kampen som kommer avgöra det här norrlandsmötet. Det duger inte att Skellefteå som regerande mästare och bättre lag än oss ska kämpa hårdare än vi gör. Kriga, kämpa, öka! Nu jäklar får vi göra det som krävs för att vinna!