Andersson: MoDo får kolla på en tom vit vägg och inse att det är Timrås framgångar sen 1968. När de insett att det kunde ha varit värre, får de för faaaan sätta tre puckar i Kryllan!!
{9682}: Vilken Djävulsk interference. MoDo-spelaren har aldrig rört pucken och ändå får de helt blocka honom. Tror nog sällan jag sett värre. Skiter domarna fullständigt i sådant nu?
Bad_Brett: Det är tyvärr klasskillnad! Modo må ha en hel del puck men vi skapar väldigt lite och Ssk plockar bort oss ganska lätt, det ser faktiskt ut som pojkar mot män
{7639}: Ja vi har ändå haft två tre farliga chanser men vi måste höja intensiteten om vi ska vinna den här matchen. Blir väldigt tydligt att vi inte har någon tyngd whatsoever nu när vi saknar Josh och Vela.
{9682}: Ja, när vi blev desperata förut gick det direkt lite bättre. Nu ska vi försöka med de här förbannat värdelösa passningarna över centrallinjen istället för att bara dumpa mot mål, grisa och skapa kaos som riktiga lag klarar av att göra.
{9682}: Blir ju som tyvärr lite svårt när man inte har några fysiska forwards förutom Vela. Inte så många som vill ta det jobbet. Känns som att man skulle vilja ha in en typ Alba i varje kedja.
Confusius: Som det känns just nu så är vi ett allsvenskt lag nästa säsong med. Men det ska spelas om det först. Men tycker tyvärr det är för många lag som känns som bättre kandidater en oss, just pga det saknas tyngd och fysiska spelare. Vi må ha seriens skickligaste Men i ett slutspel är det en annan hockey och det tror jag tyvärr kommer fälla avgörande negativt till oss.
Confusius: Woods, Niederbach, Haloran, Mannberg, Olsson, Jacobsson Sveningsson , det är lättviktare allihopa och det får vi sota för när vi möter stora starka spelare. Vi saknar Vela och Josh, bara in med dom nu!
Gavelo: Fast spelarna har visat att de kan grisa när de väl vill. Tror det handlar om bekvämlighet, alternativt dålig coachning... På Wahlberg lät det som att de hade fått direktiv att spela runt pucken mer och det är ju precis det som aldrig fungerar mot den här typen av lag.
Vi är totalt sönder läst på allt tyvärr. Vårt press spel är katastrof. Lätt för ssk att spela sig ur och vi åker ofta på 3 mot 2 och vi fastnar lätt i egen zon. Våra uppspel ser exakt likadant ut varje försök till anfall, ssk har hela tiden fem man i mitt zon som gör det helt omöjligt att spela sig förbi.