{9315}: Älskar Lassi! Man blir som lugn när man ser honom i kassen. Sån cool snubbe. Att stenhårda puckar går över axeln ibland kan jag ta så länge han sprider ett lugn runt kassen. Det är upp till MoDo-forwards, Näsan och Bernie att börja sätta trissan i nätet nu och vinna!
Costanza: Förlorar vi i morgon bör ALLA(inklusive HS-pöbeln) avgå! Vinner vi bör vi beställa den finaste marmor till en staty(Timander hämtar hem den i båten) , rest till Karlin Den Stores ära
Finns ingen tid för nyanser såhär långt in på säsongen. SVART eller VITT gäller fr.o.m. nu
Robin Ztorken L: Ja, det är en sak att vara kritisk, besviken och upp i varv under pågående match. Att känslorna rinner över händer dom flesta.
Men eftersom du uppenbarligen redan gett upp hoppas jag du är medlem i MoDo Hockey - [email protected] och skriv att du tycker att vi ska lämna KO i resterande matcher och vill bli nerflyttade på förhand.
{7426}: Spännande tid framöver. Kommer Hinken köpa en stor galen gris från Tjeck å Slovakien? Kommer damerna på Lottas fortsätta vara lika storbröstade så att George glömmer bort hockey? Många frågor under 2024...
puffe: Nä tyvärr vet jag inte årgången! Den har #19 på ryggen, tyvärr utan namntavla! Men det är väl inte helt långsökt att Markus Näslund själv har spelat i den
Confusius: håller med om den där fjällbrynt-eran samtidigt blir man lite nostalgisk när man tänker tillbaka på det, med Wernblom, Sedinarna, Andreas Pihl och alla. PR32 i målet.
Men nej för mig som hatat våra senaste klubbmärken och tycker AIK-loggan från 80-talet var snyggast är ändå 90-tals retrostilen med bara det snedställda MoDo Hockey med vit bakgrund det underbara, det var så jag lärde mig bli känd med MoDo som 10-åring och sen fick va med på hela resan från kvalserier till SM-finaler.