{7426}: Du e riktigt ärlig o stolt o de ska du verkligen vara 🤠 o märk väl jag kan ngn gång nämt de här me fingrar o annat men det e ju bara som svar om Jonte men så ska de inte va utan små hugg o slag i gemytlig ton o att vi älskar våra lag eller hur!!!!🇺🇿🇺🇿
Tarasov: för att försöka få över diskussionen till något roligare...
om modo spelar shl även nästa säsong. håller op på att spela in sig i en trupp på 14-15 fw? kanske inte för spelet med puck men han bidrar verkligen med något som få andra i truppen gör
Confusius: Nu till något mycket värre. Fastnade i mattan när jag klev upp från soffan för att hämta mig en GT. En tråd la sig under tånageln och slet med sig den. Får man skrika könsord då?
Inte för att blir avstängningar, men nu avslutar vi debatt om hur man modererar gästböckerna i gästboken. Hänvisar till hockeysnacks regler, vilket är nästan lika stabilt som USA's konstitution.
Jag blir irriterad över många saker som ni vräker ur er också, den ständiga följeslagaren om incest, massa fingrar och en annan del av Ö-vik tjattret.
Men jag är stolt över att bo i Örnsköldsvik. Jag är stolt över MoDo och alla fans som brinner för den här klubben.
Jag kanske inte kommer överens med alla eller håller med i allas åsikter. - Men jag är stolt för dom som brinner för MoDo.
De är du gällande Jonte med - Men lägg fokuset där, stoltheten till ditt lag och låt dig inte provoceras av saker som skrivs på internet. För jag menar, jag har blivit kallad timråit i den här boken - Men jag känner mig levande ändå trots det hånet.
JonteD: ni förtjänar Jonte. Han är en stjärna på många sätt . Men fan va tydlig han är med sitt agg MoDo . Och han är ju inte ens topp 30 mot våra stars
modomille: Alla är välkomna, har även upphävt mängder av avstängningar för att alla förtjänar en andra chans. Däremot, om din definition av storhet är att INTE moderera bort inlägg som bara är inflammatoriska så tycker jag att det säger väldigt mycket om dig som person snarare än något annat faktiskt.
Man kan väl prata om ishockey och bemöta varandra respektfullt samtidigt?
{7426}: Jag skriker inte men är irriterad över att många av er e avundsjuka på oss över att Jonte spelar i Timrå o drar till med att mjölk o bullar som kommer från morsan o de gillar jag inte därför jag är god vän med hans mor.🇺🇿
modomille: Nej. Dels för att jag inte skulle stänga av mig själv, men också för att en viss syrlighet inte är några problem.
Just specifikt DU, lyckas ju dock med konststycket att ibland endast vara tråkig. Till och med J F K lyckas ju utmärkt med att hålla god ton och det hör ju verkligen inte till vanligheten
modomille: Eftersom du redan blivit avstängd en gång den här säsongen så kanske du bör försöka hålla en trevlig samtalston. Både du och Olle kanske ska sluta ha kukmätartävling på internet och faktiskt träffas vid Höga Kusten och köra på riktigt.
JonteD: Du ger mig väldiga frågetecken just nu. Ingen lägger vikt på ett lag som inte klarar sig kvar i SHL - Men ändå skriker du här inne som de vore krig? Aja, jag tror ni steppar upp i slutspelet. Tack för att ni inte körde på helfart ikväll och ja Dahlén är en duktig hockeyspelare.
Skulle sagt skål om du inte redan fått i dig för mycket.
Men godnatt kanske är ett lämpligt ordval nu när vi summerar?
Confusius: Nä ja kan fortfarande stå på tå!!!! Jo de finns flera stycken som pratar om att han måste ha mammas bullar med O boy för att fungera o trösta sig själv E inte de hån då vet inte jag men håll på ni för de e ingen som lägger nån vikt vid vad ett gäng som inte klarar sig kvar i Shl 🇺🇿
Gewe: Tack. Vi ska nog vara ödmjuka att erkänna att de två tillfällighetsmålen i första blev rätt avgörande och att ni tappade driv av händelsen med Rindell.
JonteD: Nu brukar Jonte skicka gliringar så fort han får chansen vilket är helt ok. Då får man räkna med lite skit tillbaka. Skulle önska att han blev intervjuad efter matchen hade älskat att se honom arg.
henkeiskogen: Äntligen nån som är trevlig när man nämner Jonte!!👍 Han har inte gjort MoDo någe ont ändå så e de några som e riktigt hatiska mot honom o de jävligaste e att man ger sig på hans familj 🤬🤬🤬
När Dalle var hemma förra vändan var han väl kapten om jag inte minns fel?! Och så fort någon stack en mikrofon under näsan på honom så hånade han MoDo, bara för att vinna billiga poäng hos neandertalarna i er supporter skara!
Alltså, Dalle "grinade" i media, därför namnet Grin-Dalle från min sida!
Skulle dock aldrig få för mig att håna hans familj, det får neandertalarna stå för. Verkar vara en bra familj!