{7426}: Jag skriker inte men är irriterad över att många av er e avundsjuka på oss över att Jonte spelar i Timrå o drar till med att mjölk o bullar som kommer från morsan o de gillar jag inte därför jag är god vän med hans mor.🇺🇿
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2654573
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
JonteD: Sista svaret nu.
Jag blir irriterad över många saker som ni vräker ur er också, den ständiga följeslagaren om incest, massa fingrar och en annan del av Ö-vik tjattret.
Men jag är stolt över att bo i Örnsköldsvik. Jag är stolt över MoDo och alla fans som brinner för den här klubben.
Jag kanske inte kommer överens med alla eller håller med i allas åsikter. - Men jag är stolt för dom som brinner för MoDo.
De är du gällande Jonte med - Men lägg fokuset där, stoltheten till ditt lag och låt dig inte provoceras av saker som skrivs på internet. För jag menar, jag har blivit kallad timråit i den här boken - Men jag känner mig levande ändå trots det hånet.
Jag blir irriterad över många saker som ni vräker ur er också, den ständiga följeslagaren om incest, massa fingrar och en annan del av Ö-vik tjattret.
Men jag är stolt över att bo i Örnsköldsvik. Jag är stolt över MoDo och alla fans som brinner för den här klubben.
Jag kanske inte kommer överens med alla eller håller med i allas åsikter. - Men jag är stolt för dom som brinner för MoDo.
De är du gällande Jonte med - Men lägg fokuset där, stoltheten till ditt lag och låt dig inte provoceras av saker som skrivs på internet. För jag menar, jag har blivit kallad timråit i den här boken - Men jag känner mig levande ändå trots det hånet.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
JonteD: ni förtjänar Jonte. Han är en stjärna på många sätt . Men fan va tydlig han är med sitt agg MoDo . Och han är ju inte ens topp 30 mot våra stars
+ 1