{7639}: Låter vettigt även om det är synd att han inte får vara på isen i ett fullsatt Hägglunds. Samtidigt sitter väl han på läktaren och får känna draget?
{10015}: Bra så länge det går att hålla HV under strecket. Det är tufft för dem att hela tiden känna motvind och att de inte riktigt får kontakt över strecket. Bra om både MoDo och Malmö kan hålla det poänggatt som är i tabellen just nu. Viktigt inför de matcher som kommer där HV möter Malmö och MoDo.
modomille: äh, dahlen har ju lovat att de ska lägga sig idag (om vi ska tro signaturen jonteD. Så jag säger i stället. Om timrå förlorar idag så ska jag inte säga ett enaste nedsättande ord om dem tills grundserien är slut. Tycker jag låter fair
DrCox: grattis till nytt kontrakt, vi får ladda om till kval och kanske ladda om i allsvenskan när vi skickat nubben och styrelsen till nya lekplatser.
Ja, det är jämnt,men jag tycker vi gör mer fel. Men det är ju min egen observation så den kan vara fel. Vi skapar våra chanser och Timrås också i hög grad.