Bad_Brett: Om Jasek är Hinkens bästa värvning har vi enorma problem. Han kunde alltså inte luska fram något bättre än en mellanmjölkspelare från en bottenkonkurrent.
Ja, vi har inte hittat rätt framförallt sista tredjedelen. men om vi skall vinna ikväll så är det kampen som gäller.
Bra att vi fått några riktiga "bröstvärmare" och kanske domslut emot oss. Lite näsblod eller vad det var på Ranta t.ex. Bara bra. Nu vaknar vi i kampmomentet.
Bad_Brett: Så fort "Big Sams" lön gick upp med över 100% i andra SHL säsongen med MoDo så slutade han bry sig om hans prestationer på isen. Varit oerhört blek denna säsong.
Sam har inte levt upp till det han presterat tidigare. Han har nästan varit osynlig och gått under alla radars. ingen kritik åt något håll, vilket verkar lite konstigt för mig. Det är ju inte så att vi inte vill skeppa alla möjliga spelar hit och dit.
Sigge: tänkte faktiskt hålla käften och bara njuta av lördagshockey idag, men helt ärligt tycker jag att 9 av 10 värvningar hinken gjort på SHLnivå är rena besvikelser eller pengarna i sjön.
Topping var den senaste jag tyckte han lyckats med. Men karaktären och vid sidan är trevliga killar.
Hoppas på en annan sportchef nästa säsong.
Han var grym i allsvenskan men rent värdelös i shl.
Jaja. Än är inte 60min spelade.
Gå in och kör lite yxhugg. Det kanske vänder bilden.
Sigge: Jag börjar tappa lite förtroende för Hinken och Karlin. Vi har väl spelarbudget i mitten av SHL och gjorde en bra förra säsong. Då ska det inte se ut såhär.
{10015}: Gråt inte över spilld mjölk. det känns fan som en inställningsfråga de här. Laget tror inte på spelidén eller så är det något annat som gnager.