ForzaMoDo1921: Hahahaha Timrå får alltså det bästa läget i 5mo3 sedan kan vi som vanligt inte pricka mål. Plexit eller magplattorna har Holmström och Karlin sagt till grabbarna! Planen är att skjuta sönder magen på Juel som vanligt.
Har redan blivit nästan galen. LaDue är ju inte ens med i fem mot tre. Hans stans är som att han är helt utan deltagande. Så vilsen har jag sällan sett honom.
Han skall ha ständigt höjd klubba inte åka omkring som om det vore en test på en insjöis tjocklek.
Sigge: Snälla Holmström måste avgå. Man spelar Ladue i 5mot3 och har Näsen på bänken. Ja Näsen är kass och är rädd för närkontakt med det enda han är bra på är ju just PP och att snurra i offensiven. Varför sätter man då Ladue där? Tror jag skulle kunna gå in och göra det lika bra som Ladue i PP.
jonsson: jag tror att vi kanske vinner 4 matcher till innan vi torskar i kvalet. Det här är faktiskt det sämsta laget som spelat i högsta serien genom tiderna med undantag Väsby.
Dessutom kommer hinken sitta säkert även efter degraderingen.. Helt ärligt? Inte har väl Lehtinen stulit många poäng åt oss heller. Skulle gärna se en ny målvakt också, mycket gnäll på backar och centrar men det är minst en bjudning /match från målvakten också.
SPOODI: Är det svårt för Karlin att se att varje gång Jasek är inne på isen så går allt åt helvete? Tar felbeslut hela tiden. Handlar inte bara om inställningen.
Frontschwein: Så fort Lehtinen kliver lite under högsta nivån så torskar vi. Det är så verkligheten ser ut då vi släpper till tvåsiffrigt antal A-chanser varje match.
Håller med om, vilket redan framgått, LaDue. Vafan gjorde han i fem mot tre. Det var det mest passiva jag någonsin sett. Det var som en elvaåring som för första gången får rampljuset på sig när han första gången i sitt liv skall prestera sin juldikt inför alla föräldrar och andra släktingar i skolaulan.