Om det handlade om ev. offside? Vem vet? Pucken var ju flera meter över linjen. Det hade blivit lika svårt om spelaren hade varit flera meter över linjen.
Vi fick en liknande situation där det bara var en halvmeter över linjen mot oss förra matchen.
Framnäs: Ja, vi spelar däremot helst med 5 utespelare, helst mot fyra när han släpper slashing och offside och tripping och hela faderullan. Det måste till och med ni se.
Vi har verkligen flyt just nu..domaren har släppt minst 2 solklara trippingar och tveksamt om det va offside elr inte på målet.. Jaja det jämnar väl ut sig i längden ang domarkvaliten
Dwight: Niederbach och Winberg är väldigt bra denna period. Men jag blir fortsatt kränkt av Karlins matchcoaching. Fattar han inte att det är en resultatbaserad bransch och att man inte kan spela spelare som aldrig blir bättre.
Jämn match än så länge med mycket fart :) hoppas båda lagen orkar med den här intensiteten. Synd att man som domare är lättkränkt i en sån här het match. Spelarna ska tåla att mer tillåts då borde domarna kunna ta en ”Domarjävel”. Något hårdare än så lär ju knappast komma ur Dahléns mun :)
Olli Nomadinen : Du fattar väl att bara för att du sitter hemma i soffan och tycker att det är offside så är det inte per automatik det.
Jag säger att det inte var offside så därför är det lika, men bevisa för mig att det var offside så ska jag ge dig det, annars kan du väl sluta lipa, ok?!
Woody Jokinen: Vissa tillfällen märker man dock att era spelare försöker övertyga domarna, typ släpper klubban helt sonika på ett onaturligt sätt. Då är det bättre att inte försöka manipulera domarna, utan ta ett till slag istället (då brukar domarn blåsa, när han väl är säker)
Bad_Brett: Och vad håller LaDue på med? Skulle inte han vara en fysisk sheriff? Istället gråter han när någon tacklar honom och tycker synd om sig själv.
{10015}: Det är knappast Byströms fel att Winberg pinchar i helt fel lägen, dribblar i egen zon och försöker sig på svåra uppspel istället för att spela ut pucken enkekt.
Zource: nä, att MoDo har det tufft kan alla se. Det är mer att han rent allmänt snackar skit. Skulle hellre se och höra Marcus Leifby som har vettiga åsikter och har lite humor.