Gavelo: Ja vi står bara och kollar på som vanligt. Ingen överbelastning nånstans och man hoppas att lagkamraten löser det istället för att hjälpa till.
Tyler Durden: Tror du jag är den enda här inne som tycker det är jobbigt när vi är jumbo? Jag är väl snarare än motgångssupporter som går på alla hemmamatcher trots att det går som det går.
Man är alltså en medgångssupporter för att man tycker det är jobbigt.
Tyler Durden: MoDo kör hårt på Jasek så man kan ta rätt beslut att skeppa honom efter denna match när det nu har gått dom 20 matcher Hinken behövde. Han har nu gjort sitt i klubben och ny adress söks med ljus och lykta.
Jag trodde det var en målis från 80 talet så som han spelade. Långt bort från kassen och kastade sig som en fotbollsmålis i stället för att stå i mål och vara tät och lugn i rörelserna.
Såg första perioden extremt pissnödig för att det skulle vara extra jobbigt. Kändes som en belöning nu efter toabesök. 1-0 efter första, ja men vafan. Detta tar vi! Vi är bäst i andra perioden ändå. Nu kör vi!
Bad_Brett: Karlin 3 år och kan inte ens fixa en pucktransport in i motståndarens anfallszon. Det blir inte något mer SHL efter den här säsongen förens 2030.