Eller: Leksand måste nog upp mer i banan än sist, ni är inte starka i egen zon. De måste försöka få till spelvändningar men samtidigt kan de ibland "låta" er ha långa anfall och på så sätt få ner ert tempo en aning.
Tyvärr är vårt spel i egen zon helt uselt. Vi försöker vara för konstruktiv och missar utspelen gång på gång vilket skapar onödiga chanser för Leksand. Vi måste kyla till oss lite. Det är i motståndarens zon vi skall var konstruktiva och heta, inte i egen.
Ja vi måste ha tålamod och tråka mer. Vi behöver inte vända varje gång och spela raggarhockey med Leksand. Prova ställ upp och styr och gå när lägen ges, är ju Leksand som måste framåt.
Dexter : Ja om Svarten hade funderingar på förlänga ned Dwyer kan han fasiken riva det nu. Maken till korkat? En crosschecking som tar i ansiktet eller huvudtackling är ju sådant som kan ske i farten. Men en spearing mot klockspelet är ju bara ren jävla idioti.
Nucky: Jinxar varje inlägg? jag har sagt sedan det blev klart med kval att det kommer bli ett krig och att vi mycket väl kan åka ur Shl. Jag står fortfarande fast vid vad jag sagt tidigare. Och inte vart det bättre när vi gör idiot grejor som Dwyer.
Robin Ztorken L: Leksand skulle vara slutkörda skrev många tycker det är vi som ser otroligt sega ut och verkar vara mest drabbade av den mentala biten. Vi ska verkligen vara glada det bara står 1-1 efter första perioden.
Rytter: Jo och detta har jag sagt hela tiden det som gör mig ännu mer irreterad på att folk dömmer ut mig för jag är negativ. Jag har sagt sedan dag ett att det blir 7 matcher och jag verkar få helt rätt tyvärr. Men vi klarar ej av pressen sedan när man har en idiot som Dwyer blir det inte bättre.