westerlind: Hmm? Det är vi två om. Själv blandar jag emellanåt sprit och innererlår, men det har inte så mycket med matlagning att göra. Lite sushi över det.
westerlind: Fan, du är ju ute i synkoperna och harvar. Nä, det här duger inte, jag tager tillbaks allt som verkar ha någon som helst sympatiskt mot någon. Jag är osympatiskt helt enkelt. Fråga Knas.
Djuristen? Är det den där jäntan som älskar att springa omkring i >Brynäströja? Äh, jag tror inte ens att hon kommer att läsa det här -elle erkänna at hongjoprt det. Eskimåtanten kommer nog säkert ljuga ihop någon historianär hon var i Bryssel och fällde en modoit. Typiskt henne.
westerlind: Jag tror att han i det här läget förstår att hålla tyst, vilket inte vi gör. Vi kommer att få djuristen på oss, bara för att vi stavade Rehnberg fel, eller för att vi tyckte att det var rätt att någon försökte trycka tillbaka Bulan när det fanns en chans.
westerlind: Lika bra att vi erkänner, nu när vi är lika full som du är. kickassan är respektingivande, men jag är den enda av oss som fortfarande vågar anta en fjortonårings charmiga trångsynthet och argumentationsteknik för att få rätt gentemot henne. Det fungerar varje gång, även om hon inte skulle erkänna det, såklart. När det tar emot så vänder hon sig direkt till doktor Barbar. Buhuhuhu!
NuMo: Äh, håll käften, det luktar magiskt - jag känner ångor från den förtrollande klubben: Ännu doftar Brynäs. Det här kommer att bli en middag jag sent kommer att glömma. Mums.
westerlind: Den kan omöjligt vara klar innan den rostat i någon timma i kastrullbotten. Ta och sov en liten liten stund så ska du se att den snabbt blir klar.
Frisco: Kan meddela att LHC var mycket nöjda med hur dom genomförde matchen. En härlig och lätt spelad skithockey. Dock var de livrädda för att MoDo skulle ta ledning, vilket de nu inte gjorde även om man orsaken till minst fyra mål denna afton. Synd bara att det bara var ett framåt...
Abron: En normalstor rink är ca 60 x 30 meter och en NHL-rink är ca 60.96 x 25.908 meter. När du räknat ut skillnade i % kan du skriva det här. Glöm inte att räkna med att "hörnens" eventuella olikheter.
Kickan: Hur många % mindre är en NHL-rink, 10 %, eller ? Är hockey spelare lite udda, finns massor med sporter, där förutsättningarna ändras, till å från....
Frisco: Även spelare som inte är fostrade på pytterink förstörs av ÄnnHåÄllhockeyn. Därför är många som spelat ett par år på pytterink förstörda när de väl kommer tillbaka, eller i vart fall tar de ofta jävligt god tid på sig att återanpassa sig.