S-vikaren:
Så du ser inget problem i att t.e.x Torp kostade betydligt mer än Erik Forsell i Skellefteå som är en MVP center.
Eller att Jimmie Ericsson och Oscar Hedman kostade ungefär lika mycket?
modomille:
Undrar om inte det största felet Svarten gjort är att veta om att vi är kort om kvalificerade centrar, ända från start och ändå chansa på att någon skall få en lidners knäpp och axla den rollen i stället för att verkligen satsa de növändiga pengarna.
Redigerad kommentar
Sawchuk:
Dessa siffror var väl inte helt korrekta? Bonusar är väl inte inräknat?
ULTIMAVICI:
Att Påhlsson låg så lågt beror på att han var sjukskriven den hösten listan är ifrån.
hanzon:
CMore betalar SHL för att sända i SHL-lagens arenor. Du betalar för att se CMore-kanalerna. Din kommentar "Jag har betalat, jag har rätt att gnälla på MoDo." är lika dum än.
Redigerad kommentar
S-vikaren: Är du medlem i Modo Hockey, och har du sett några matcher i Örnsköldsvik? Det har nämligen jag gjort, mer förr än nu t.om i Kempehallen.
Redigerad kommentar
hanzon:
Det var bara din kommentar igår, som jag anmärkte mig på. Vill inte börja någon tävling om vem som är mest MoDoit.
Men ja, jag är betalande medlem i MoDo Hockey. Ja, jag har varit till Örnsköldsvik och sett MoDo Hockey spela.
Sawchuk:
Jag förstår inte varför du tjatar om siffror. Man har inte råd med något bättre än det här.