Hmm har svårt att följa ditt resonemang där. MODO vill spela hockey skriver du, får man fråga varför de då inte sysslar med det då?
Jag tycker mest att det gnälls. Tycker du att det är snyggt av Modo att vägra tacka för matchen osv? Tycker du verkligen att det finns anledning att gnälla över överfall? Nä skärpning, det är slutspel.
Suck, gnället från Modo började ovanligt tidigt i år eller? Tränarn går ut redan efter första kvartsfinalen och gråter i tidningen. Buhu överfall, blabla, grishockey, bla bla Lulespelarna är dumma buhu. Finns bara en sak att säga PINSAMT som vanligt. Vakna upp nu, Modos crosschecking i halsen på skuggan har ni tydligen förträngt. Undrar just jag vilket lag som försökte "plocka bort" viktiga spelare. Suck... sen fortsätter pinsamheterna på vartenda forum. Hata Hedström osv, han ska få igen och bla bla bla. Var det inte Modo som var så duktiga i hockey?
Klockan närmare sig 1:30 och ännu ingen NuM, hoppet är nog ute för dem som vill återfinna honom här inatt (?). Nej nu kan man med stolthet dra sig tillbaka då MODO med stor marginal befäst första platsen på inläggstoppen denna vecka (Förstår fortfarande ej HS definition på en vecka).
sorken cirklar runt sin sovplats och lägger sig ned med en duns. Men kan tro att hon sover tungt , men faktum är att hon alltid sover med ett öga öppet på span efter en nalkande fara: ALF!!!
ALF = Hedström. Har alltid varit så sedan en kompis till Frisco skickade in en look-alike till Lasse Anrell. Tips: checka näsan och frisyren så ser du likheten.
Om man inte har haft ngn katt då? Här kommer en lista på vad mina husdjur hetat:
1. Kurt (kanin) 2. Ettan (kanin) och Tvåan (kanin) 3. Ett namn som både jag och min syster glömt bort, men det var iaf en (kanin) 4. Roy (hamster) 5. Nassa (hamster, som hette Nasse tills vi upptäckte att vissa saker antydde att namnet var lite fel)
Nu fick du mig att tänka på gångna katter *suck*...hmm, man kanske ska göra ett nickbyte till "Knäpparn" (som enligt min mening innehar benämningen du nämner).
Jag vet inte vad som är värst. Att förknippas med sorkarna från solna lr en gammal tennisspelare.
Mitt nick är en hyllning till världens underbaraste katt så en ändring kan aldrig komma på tal. Nä nu börjar jag nästan känna lite sentimental. May he rest in peace...
Jag avlade (avlade?) visit i hans hemstadsdel idag - nu blir han nog nöjd! Funderade ett tag på att stjäla "Snöstorpsvägen"-skylten. Var dock lite för mycket solsken för att en sådan akt skall passera obemärkt i en så pass fläckfri stad. (Knappast någon risk för att utsättas för ett ONI-ingripande, men ändå - man är väl städad).
2002-03-10 11:00 Veddige HK - HC Örebro 90 Sandvikens Ishall 2002-03-10 14:00 Brynäs IF - MODO Hockey Sandvikens Ishall
SM-SEMIFINALER OCH SM-FINAL Arena: Ritorps Ishall, Solna
Lördagen den 16 mars 2002 klockan 12.30 SM-semifinal 1 Lag 1 från Grupp A-Lag 2 från Grupp B
Klockan 16.00 SM-semifinal 2 Lag 1 från Grupp B-Lag 2 från Grupp A
Söndagen den 17 mars 2002 Match om tredje plats Klockan 12.00 Förloraren i semifinal 1-Förloraren i semifinal 2 SM-final Klockan 15.30 Segraren i semifinal 1-Segraren i semifinal 2
Jag tycker mest att det gnälls. Tycker du att det är snyggt av Modo att vägra tacka för matchen osv? Tycker du verkligen att det finns anledning att gnälla över överfall? Nä skärpning, det är slutspel.