{8384}: dåligt försvarsarbete bakom mål, de vänder oftast då de har puck o fastnar mellan Oik spelarna, pucktapp o mål, kunnat lagt den i rundeln innan
{8384}: ah nivån är då spec haha. Hoppas ågren anmäls efter om det va han som körde axeln i huvudet! Bra spelat idag kul å se. Man behövde inte vara nervös vid 4- 1😉
Spelade inte mer kan vara hjärnskakning. Obegripligt att det inte blir 5 +game där. Sedan är frågan ifall dom tog rätt spelare, sa ju först att det var Ågren.
Tror inte tobbe klev ner uran man spelade väl walfridsson istället.
{7639}: ah man ser inte misstagen längre nu. Passa bättre där. Jag ser iallafall ej. Var det finnen som åkte på den fula huvudtacklingen? Hängde inte riktigt med trodde det va enström eller var det någon annan tackling?
hockey_21: skönt. Manuel ågren är anmäld till disciplinnämnden för huvudtackling som skulle varit matchstraff! Där de tom visa ut fel spelare. Hoppas de kollar med vettiga ögon och ger honom avstängning på ett antal matcher! För det var bara fult och risk för skada. Hoppas han klara sig bra!
Eller: Lite kryptiskt Säcker säger: Ingen skada på Hanses!!!! Öhman en säkerhetsåtgärd!!!! Marklund en säkerhetsåtgärd!!!! Förmodligen ska de spela imorgon. Blev du klokare av detta?
Sven Tuta: Ja nog var det lite kryptiskt. Säkerhetsåtgärd? Klev de av i slutet av matchen mot Oskarshamn eller är de frånvarande från träningar efter matchen?
Robin Ztorken L: tror helt enkelt att han var ledig fr träningen av nån orsak, Säcken behöver/vill väl inte redogöra för allt, men det ger ju grund för spekulationer förstås
Robin Ztorken L: Trist, målvakternas räddningsprocent tror jag har legat över 92% i varje match sedan TIK. Men som jag förstår så drar en del lag ner på träningen/belastningen från feb och framåt så han kanske får vila helt enkelt. Det optimala tempot mellan Hanses - Wallin är ju 2-1, båda får vara med och hålls alerta.
Tarasov: Jo, men i detta fall skulle han inte ens åka med till Västervik? Det är det som är förundrande, för så trött kan han ju inte vara. Han har ju vilat typ två månader nyligen
Robin Ztorken L: Ska han inte ens med, så tror jag att det kan vara någon form av tråkigheter i hans innersta familjekrets. Min läktaranalys är grundad på vad som är sagt och beteende från klubben. Vi får se, det kommer väl fram så småningom. Eller, så är det så enkelt att han känner av skadan. Synd om han inte är med, han har verkligen fått visa vad han kan mellan stolparna och laget har verkligen prisat honom för insatserna.
Nucky: står inget i artikeln om det däremot står det att han inte är förkyld och åker med till Västervik, även Marklund o Öhman åker med men inte Waldridsson o Aunen, säger även att han undviker diskutera skador med Media
Heyerdal: skulle va kul å veta men är det privat så förstår man. Hoppas inte skadan känns av. Kan inte va nå oenigheter med klubben va eftersom det e flera?
Tarasov: ah vi hoppas på det😊 skönt å ha en bra målvakt i walle med! Kan det ha varit eventuell förkylning på de andra kanske. Säcken är hemlighetsfull han😉 vill inte avslöja något för motståndarna