{5647}: så är det. taskig inställning. positivt är väl att Iikka ser ut som ett fynd och Bartošák har kvalité, även om han inte fick så mycket hjälp ikväll
Gavelo: Det går fort i hockey man måste spela klart innan man kan summera något. Finns mycket att jobba med för våra tränare. Men det är bara bryta ihop och komma igen.
{5647}: Hade en misstanke på att det skulle bli lite svårigheter för att vi spelar in nya pjäser i laget, men det här är som du säger inställning, eller i alla fall energidränerade hjärnor för tillfället.
Vi hade ju en sådan period förut så förhoppningsvis har Björn koll på hur man ligger till och beräknar att formen stiger mot slutspel då man skall vara på topp.
Monno: Klart han passar bort till 5-2 bara för det...
Nä dålig match. När förlorade vi två raka sist? JJ och Tambo måste försöka varva upp igen. Så får Kangas försöka väcka 2a kedjan. Tycker Karla ändå gör nånting iaf.
Iikkas sista byte var värt entrepengen, snurrfint och sedan en backhandpass ner på bortre stolpen. Vi har växlat upp och skapat bra lägen, men SSK målis har varit bra och kommit upp när det varit lägen.
Det var lite detta jag menade med att man "vaskar" Hanses form lite i onödan, inte att det var synd om honom eller så, bara att han lika gärna hade kunnat stå några matcher till med tanke på vilket slag han är i.
Men det är lätt att vara efterklok, tror dom flesta ville se Bartosak ikväll, inkl. undertecknad.
Rytter: Det syns på Iikka att det gått troll i poängproduktionen. Med det han skapat ikväll skulle i spelare inne i flowet ha flera poäng. Han får väl trösta sig med att alla andra verkar under isen. När.dom är.med i matchen borde det kunna produceras lite.
Tarasov: det jobbiga är att när vi gör en skitmatch så mår man som laget spelar. Vinna vill man alltid göra! Extra jobbigt när Timrå närmar sig... Tror dock vi hittat en riktig lirare i Iikka
Robin Ztorken L: Nu är du på det där humöret jag lärt mig uppskatta! Men lugn jag tror det kommer ljusna, den roliga delen av säsongen med kval/slutspel och som avslutas med en underbar VM-turnering i maj har precis börjar. Kärlek till er hockeyvänner❤️❤️❤️
jonsson: Sådan är idrotten, man kommer fel in i matchen, är på g men får mål emot sig i fel lägen. Sett över hela säsongen har vi visat upp ett mkt bra spel och varit rätt så bra på att hålla motståndarna från slottet.
Det är väl egentligen inte mer annorlunda än att en annan har dåliga dagar på jobbet kör fast osv, invändningen då är kanske att ”jag kämpar iaf”. Det anser man själv men en utomstående kanske inte skulle hålla med.