Steken84: Nä man trodde det ej kunde bli sämre men det kunde tydligen bli. Och fortfarande ingen förändring bland kedjorna är ju bara konstatera att första kedjan kört fast.
{5647}: Visserligen gör inte två fel ett rätt, men han sa att slashingen MoDo fick med sig i första också tog på handsken trots att det var en decimeter ifrån. Den utvisningen var väldigt billig i jämförelse...
atomragnar: Det känns givet. 6 poäng efter denna omgång + att vi möter dom vilket är en solklar torsk, så 3p har vi till godo, men som vi spelat sista 5-6 matcherna så kommer vi förlora ett gäng matcher så jag tror vi slutar 3 eller 4
goleafs: Det ska spelas om det först, och ska vi spela så här uselt som vi gjort på slutet så rasar man fort i serien. Men som sagt det ska spelas om det och alla lag gör ju plattmatcher.
Både Björklöven och Karlskoga har haft usla spelstareter och legat under ganska klart, men ändå räddat poäng i flera matcher. Modo har inte lyckats vända spelscenario lika ofta känner jag. Det är en svaghet att gamnacke alltid är gamnacke. Vi får se ifall jag blir motbevisad den här matchen. Vi har ju ett ypperligt tillfälle att visa råg i ryggen.