Jag tycker att backarna gör rätt i att många gånger gå med i anfallen. Dock behöver forwards hjälpa till och ta backens plats annars blir det sjukt öppet.
Lolol: Det är ett Modo som inte slår en passning rätt, 3:e perioden har varit våran sämsta ikväll. Vi ser inte ut som ett topplag direkt, deras transatlanter har lekstuga i våran extremt passiva försvarszon!
Rytter: Jag postar en burgare och en ljummen mellanöl, håll koll i inboxen 👌🏽
Märkligt att vi börjar starkt men bara blir sämre och sämre, sista pensionen är faktiskt en oerhört dålig period av Modo , varenda pass var av dålig kvalité och vi började tappa oerhört mycket dåliga puckar i mittzonen, sen kändes vi oerhört avvaktande och deras 5:a kunde enkelt spela runt och komma på skott efter skott, då hade vi tur att Tikka spelat upp sig och är riktigt bra.
Men överlag är detta en dålig match så det är otroligt starkt att ta 2 poäng som matchen utvecklade sig.
Rytter: Måste ändå bli imponerad av årets Modo, inte mycket vi kan ta med oss efter dagens match, men ändå tar vi 2 pinnar. Vi hittar vägar till vinst!
Saleva: Nån mer som stör sej på att Cmores sändningar från Hägglunds delar loge med några riktiga gnällspikar, typ Waldorf o Statler från Mupparna? När det är match läser jag sällan hockeysnack för att slippa gnällt på allt o alla, men likväl hör man i TV nårga tomtar som heeeela matchen klagar o klagar o klagar.
blablabla..,. varför tar han inte time-out nuuuudååå........ va vad det jag sa, in med nya backar.... satans trist. Måste väl gå att göra en proffsig TV-sändning, med publik-ljud, men utan några som sitter precis bredvid kommentatorn o gaggar?
Tarasov: Karlin misstänker flunsa i laget då vissa var helt slutkörda o t.o.m bad att slippa spela sista delen av matchen, dels det sen kom de hem fem i gårmorse, saknade möjlighet för träning också, nyss i ÖA. Å andra sidan var det väl samma för Vvik men kan förstås vara småhängigt hos flera, ingen Corona hos Tex iaf
Någon som vet vilket datum vi fyller 100 år? Är nyfiken på när vi får se jubileums-dräkterna in action.