{5647}: verkligen uselt spel nu. Känns som man kommer i otakt. Flera gånger kommer tredje forward rusande och blir lätt bortgjord med ett farligt anfall som följd.
greykarn: ibland kan +/- vara lite missvisande. Det kan mycket väl vara så att Ritchie och rutinerade backar sätts in i tekning i egen zon och får därmed sämre +/-. Men jag tycker också att Aronsson gör det bra.
Det var några snurrar där i egen zon av sellgren, stenqvist med flera. Vi är för krångliga ibland och borde lägga ut pucken någon gång också. Kan inte vara konstruktiva varenda gång.
Eller: jag tycker att det är en klar femma. Han blöder ordentligt från ansiktet och det kan mycket väl vara en hjärnskakning. En trolig avstängning att vänta.
Klagade på Lindgren i början på säsongen, men fan vad han växt upp och blivit bättre defensivt och nu bidrar han offensivt också som det var tänkt. Om det skulle gå så signa honom på 1-2 år, men han lär ju kunna spela SHL nästa år istället.
Eller: jo och kommentatorn hittar alla möjliga utvisningar på modospelare, men ser aldrig något åt andra hållet. Mycket mer enögd än mig och han ska ändå vara kommentator.
Robin Ztorken L: Så farligt är det inte :) det går ju att argumentera för att 8 ytterforwards är bättre än honom.... möjligtvis Skröder då, men Skröder ville du ju själv ha in under säs
Hur många djävla idiotiska byten, hur många krångliga uppspel och hur många dåliga beslut har vi tagit i den tredje perioden?