Inlägg: 1798671
Svarskommentarer
Sv: Modo - VIK 170213
{5647}: PP är avsevärt bättre än tidigare. Pucken går fort och man tar gott om avslut
Sv: Modo - VIK 170213
{5647}:
Klagade på Lindgren i början på säsongen, men fan vad han växt upp och blivit bättre defensivt och nu bidrar han offensivt också som det var tänkt. Om det skulle gå så signa honom på 1-2 år, men han lär ju kunna spela SHL nästa år istället.
Klagade på Lindgren i början på säsongen, men fan vad han växt upp och blivit bättre defensivt och nu bidrar han offensivt också som det var tänkt. Om det skulle gå så signa honom på 1-2 år, men han lär ju kunna spela SHL nästa år istället.
+ 1
Den där ska inte hanses släppa tyvärr.