{7639}: Ingen berättat för Janne att man inte bör slänga handskarna i Sverige? Han vann fajten kan man iaf påstå.
Men nog är det väl matchstraff även om du slåss med handskarna på? Det är väl avstängningen efteråt som skiljer? Varför åkte inte Hästen spelaren på fighting? Är räknas det inte som att man slåss för att man får stryk?
{7225}: var det någon i hela hallen eller på tv som såg vad utvisningen gällde? Tittade noga på reprisen och såg ingenting ens i närheten av utvisning.
Kollade reprisen och domaren reagerade sent när hästen spelaren snubblade till, Wahlgren är där med klubban men ska man ta tripping där så blir det många utvisningar under en match.
Vet inte om jag tycker att det är att låta hästen tokdominera när dom haft 5 skott på mål och dessutom 2 pp:n.
Visst vi har inte varit bra, men ändå har vi haft de farligaste chanserna, straffen, läget innan straffen, rundqvists genomåkning, skröder och Karlqvist som höll på att peta in den, tog väl i ribban.
Vi har inte varit bra och kan bättre, men det är inte så att vi är utspelade och tillbakatryckta, det är denna typ av matcher ett bra lag vinner, så vi får se i tredje vad vi är.
Rytter: Hörde någon som sa att billigaste sättet att se streamad hockey är att sätta in pengar (räckte med en hundring )på kontot hos något betting bolag som visar sport, då fick man fri tillgång till alla matcher. Någon som vet om det stämmer och vilka bolag det gäller.
Du kanske inte ser matchen. så du tycker inte att vi hade chanser i andra. Jag nämnde några i mitt inlägg som är rätt kvalificerade chanser för oss, vad hade hästen? Upplys mig gärna här.
{5647}: Ok , en chans då, men det är ändå för dåligt. Vi möter Hästen hemma glöm inte det. Vi bör väl kunna skjuta 10-15 skott i vår egen borg mot dom.
Robin Ztorken L: straffen där Molin missar öppet mål räknas inte som skott på mål. Mesigt av stenqvist där och vad gör Skröder? Ingen tar markeringen framför mål.
Tycker vi gått ned oss ytterligare och ser sådär passiva ut som bara vi kan vara i tredjeperioder.