{8879}: Jag är på! Råder dock en brist på både traktor och gödsel i det här hushållet! Men jag är beredd att personligen lägga en kabel på Cmore´s huvudkontor. Kan även sträcka mig till att spara en för SHL´s huvudkontor
{8879}: vid upptaktsträffen för allsvenskan pratades det vitt och brett om att fredagar skulle vara hockeyallsvenskans dag. Nån snubbe sitter i Knohult och babblar om en match 100 mil bort och den visas inte ens på en TV-kanal. Så mycket för den satsningen på hockeyfredagar med allsvensk hockey
Ben Perrault: Precis innan 1-0 tänkte jag. Denna Klabbarparn som kommenterar är så jävla trist, men han är ändå bättre än matchen. Hoppas MoDo kliver av bussen innan nästa period
jonsson: Nu lyckades jag logga in, men då står det att jag inte har paketet premium vilket jag har! Och inte går det att hitta något nummer till någon kundtjänst heller, vad helvette är det här för blufföretag? Någon som har numret?
{9233}: jag tycker det bästa vore om HA själva tar över sändningen. Stream på alla och hela kassan direkt ner o HA klubbarnas kassor. Men det vågar de väl förståss inte
Confusius: Och själv kommer jag bara in via mobilen!!! När jag provar på appen i smart-tv´n så står det bara att det redan finns ett konto, detsamma via datorn. Men med mobilen går det naturligtvis inte ens att komma in på Cmore´s app just nu!! JÄVLA IDIOTER!!!
puffe: med tanke på alla klassikerlag som huserar i HA hoppas jag nästan att viasat satsar vid nästa förnyelse av avtalet. Skadar ju inte med lite konkurrens.
MoDos match visas på Cmore stream, trots att LIVE 1, och LIVE 5 är lediga. Varför håller dom på så? Brukar vara ganska låg klass på dessa stream sändningar. Är ens kommentatorn på plats? Tycker mig läst att vissa sändningar sitter kommentatorn i en studio i Stockholm framför en skärm och refererar?
{5647}: precis, han valde ju Tranås förra säsongen dvs samma nivå som Övik, får han spela frekvent i ettan samt få målvaktsträning i Modo lär han vara nöjd och förhoppningsvis kunna steppa upp nästa säsong.
Vad tror vi om Wallin nudå, blir han utlånad till Övik så han inte hamnar i den berömda frysboxen likt Lundin ifjol? Med Tex återställd och en nyvärvad Tikkanen känns det inte som att Wallin har det högsta förtroendet från ledningen..