puffe: jävligt dumt gjort av wiegel hoppas Wahlberg mår bra, men vad hände innan jag var på plats, såg ut som ett nacksving på weigel? Ha. Tog inte av sig hjälmen själv? Tuff match , såg att det inte bara var AIK som spelade på gränsen ibland , MoDo såg lite slitna ut , tajt mellan matcher
KB: Jösses vad missvisande att låta ena axeln gå upp till 2,0 och andra enbart till 1,5. Det ser ju ut som att Aagaard och Sveningsson är på samma nivå som Wemmenborn och Heinerö, när AIK i själva verket hade fyra spelare som fick bättre betyg än MoDos bästa.
Tarasov: Ju fler gånger jag ser situationen, desto värre ser det ut. Ett jäkla vansinnesdåd, bakifrån, efter att situationen är överspelad. Och som någon skrev, visst finns det vissa likheter med Bertuzzis överfall.
Detta är inte en skada som uppkommer på grund av att spelet går snabbt eller att man är lite oförsiktig, detta är ett medvetet överfall. Om inte detta ger en lång avstängning så är det ett skämt.
JanneG: på min mottagare ser jag ingen hjälm medvetet borttagen, men min Telefunken är inte top nodge i o för sej. Vore kul att se lagen i färg, AIk är väl de mörka va? Såg på tekniskt magasin idag att fjärrdosa kunde komma framledes, Man behöver inte gå fram till apparaten, utan kan sitta kvar i soffan o trycka på nån knapp. Sån jävla idioti, Hur många sekler dröjer det då?
Tuff match , såg att det inte bara var AIK som spelade på gränsen ibland , MoDo såg lite slitna ut , tajt mellan matcher