Mydar: Yes 2-1 Modo har spelat bättre och skapat en del småchanser, borde stått 2-2 , domarna gör en miss och dömer bort modos mål tyvärr, skotten 3-11.
Domarna är klart sämst på isen och har väldigt dålig koll på vad som händer, men ska man vinna så måste man besegra motståndarna och domarna, bara hårt jobb som återstår!
Gavelo: jobbigt bara om vi ska kämpa mot domarna, moståndarna och psyket varje match. Visst är fan en bragd när vi vinner då. Visst man kan göra misstag. Men varje match? Och andra matchen irad han felaktikt tar bort ett mål för modo
{8384}: Äh det ska ju jämna ut sig över en säsong säger ju alla så då borde vi ha en rejäl utförsbacke sista 10 omgångarna, ett 10 tal helt avgörande utvisningar samt några tilldömda gratismål ramlar in och vi slutar 3:a i tabellen ;)
Gavelo: Tycker Karlkvist ej står att känna igen efter skadan. Hoppas få se honom i en mer kreativ omgivning för att få det att lossna. Laget skulle verkligen behöva det Gärna sett honom med 18-38
Nucky: misstänkt klubbai ansiktet på karla. Fuk de är. Fulsaker efter varje blåsning. Att de inte åkeer på nå e sjukt. Domaren e ju störd han skiter i aty blåsa fasy han ligger. Väntar aslänge
Heyerdal: Tycker dom missar överallt. Men drabbar ju oss hårdare då BIK förstärker så jävulskt att du måste vara i en annan kommun för å missa när dom faller.
Heyerdal: det är fan sjukt. Värsta matchen å då är de fan dålig alla matcher. Men kan vissa spelare sluta vänta in motståndare i egen zon när de har puck
{8384}: Den på Rommel borde varit utvisning på oss då klubban var mellan benen. Man är så van att BIK filmar att jag också trodde att det var filmning som vanligt.
{5647}: Marklunds utvisning är sjuk. Kan köpa att han hakar lite, men Forsberg tappar ju benen helt när han hakas på klubban? Hur kan det inte bli diving?
{8384}: Måste säga att det är helt underbart att kolla på swestat och uppdatera en gång a min. Dels är det relativt stressfritt, dels påminner det om min barndom i Skåne där jag satt mer Modoflaggan kolla 377 och drömde om att få närvara i Övik....
2-1
Modo har spelat bättre och skapat en del småchanser, borde stått 2-2 , domarna gör en miss och dömer bort modos mål tyvärr, skotten 3-11.
Domarna är klart sämst på isen och har väldigt dålig koll på vad som händer, men ska man vinna så måste man besegra motståndarna och domarna, bara hårt jobb som återstår!