knaskamilla: Precis. Jag trodde det var ilvilliga rykten. Nu finns det alltså någon som testar gränserna. Hur ska det här gå. Jag är allvarligt oroad. Ska jag behöva gå ut IRL själv för att se om det har gått bra och om jag kan rädda honom från denna psykos.
mike66: Det finns två sätt att fira på riktigt i Ö-Vik. Endera se till att åka hem till Timrå igen och fira i Sundsvall, eller se till att hitta Sollefteåbor i Ö-vik som firar att man sett en Modomatch igen.
mike66: Westerlind har lämnat in tyvärr. Så går det när man smakat för mycket hjortronlikör. Westerlind skall ha all heder för att han står upp för det faktum att han är smygmodoist.
Förstod nästan att du återigen skulle dra upp detta till ytan. Vi måste dock klargöra att denna "sopkvastpåse" utspelade sig en vecka innan seriepremiären och att den numera ena "soppåskvasten" har sjunkit som en gammal gråsten i bottenviken.
mike66: Om jag förstår det rätt så har ni hittills bara slagit era soppåsar ihop. Nu skall de särskiljas och en av er skall blotta strupen för den andre. Sopkvast och puck. Det är livet i en påse det.
En bra idé. Ska genast börja att packa farfars kappsäck. Sedan så lär jag väl fortsätta uppöver den 19:e också dårå, alltså sedan vi krossat jumbisarna. Apropå sopig hockey då´raa. Lite Zübeyde stuk på den sista då´raa dårå.
knaskamilla: Man skulle kunna tänkga sig att det vanns en skillnad mellan vik och vig. Men ju vigare man är desto mera vik blir det ju, till en viss gräns.
westerlind: Din syn på dop ligger helt i linje av min syn på giftemål. Konta Kinte (Toby) hoppade över kvasten, med sin kvinna. Jag hoppar gärna över en målvaktsklubba av märket "Honken".
Tror du dop har kommit till de trakterna redan? Själv föreställer jag mig en invigningsrit där fadern och modern dansar hockeypolka kring en KoHo-klubba. När målsman sedan sänkt barnet i kassen blåser sektledaren i en visselpipa och signalerar att den lille fått sitt namn, till exempel: "Hell, mike66!"
Nu har ju du för länge sedan begripit vad det här handlar om: Du ville gärna framhäva den stad som ligger intill Väsman. Nu försökte jag vara lite finurlig och blanda in hr Ludviksson, men det övergick tyvärr hans horisont. Men han är snäll.
finns det verkligen ett liv utan HS??
min fru har sagt det ibland...men jag
har aldrig trott på det...
vad ska jag göra nu då??? hjälp mig..