1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 495746 inlägg · 4176 ämnen
« · 268902 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Nattens NHL
NuMountain:
LOL!!!!!!

Kempis ståplats krymper
MODO vill krympa stora ståplats ytterligare. Man har lämnat in en förfrågan till kommunen. Se länktips.

NuMountain:

Jag märker det.

poffa: jepp. Jag är bra på det.

NuMountain:

Använder ni HTML-kod för att göra det som är i info-rutan?

NuMountain:
Velkommen??? Jeg bliver helt bange!!!!!!

NuMountain:

Snyggt? Jaja, det är du ju förmodligen ensam om att tycka.

Vad var det som stod i rubriken innan jag trollade bort den? Känner ni er välkommen nu?

knaskamilla:

Ähh, det är så att jag för tillfället har tumvantar på mig och träffar alldeles för många tangenter alldeles för ofta.

poffa: Det blev ju riktigt snyggt.

NuMountain:

Haha. Jättestor, svart. Snyggt!

NuMountain:

Haha. Borde du inte lämna över sådana däringa saker till någon som är bra på det??

poffa:

Stavar du medvetet Timander med två m?

poffa: Om du bara visste vad som jag har råkat göra. Jag håller på att fixa det nu, lita på mig. Fast det kommer att se lite roligt ut emellanåt. Jag råkade fixa så att hela gästboken låg inom inforamen t.ex.

Inga MODO-iter på banan i matchen mellan Islanders och Ottawa. Weinhandl fortfarande tåskadad och för kvällen så är Timmander en sk "healthy scratch".

poffa:

Verkar som ni fifflar med våra texter också. Varför skulle det annars står båran istället för våran??

NuMountain:

Vad gör ni med båran logga egentligen? Ibland är texten jätteliten, ibland jättestor. Ibland finns det en länk där och rätt som det är är det ingenting alls. Var inte så klåfingriga, vettja...:)

poffa: Phu! Det var svettigt där ett tag, men nu börjar det ju se lika snyggt ut som vanligt igen.

Portello:

Du har ju flera matcher att lyssna på innan stl-van börjar. Första matchen börjar ju om 50 minuter.

NuMountain:
Drik en spand kaffe...så er du kørende...

NuMountain: Jag lär somna lagomt till nedsläpp. Har hänt förr om man säger så.....

Portello: Det känns riktigt jobbigt att vara vaken tills dess även om jag är pigg just nu. Man kanske skulle sova till då. Fast jag är så pigg.

Sv: Skitblajtråd.
mike66:

Naturligtvis kan en labradorvalp läsa, fast kanske inte på vårt språk?

NuMountain: Jag tror att det spökar här på HS. Fast jag är inte mörkrädd om nu nån skulle ha fått för sig det.

Inatt var det dags för mötet St Louis-Vancouver klockan 02,30 på canal +. Hoppas Vancouver för igång första kedjan med Näslund-Morrison-Bertuzzi.

knaskamilla: Ja fy faen va jobbigt det blev nu. Irriterande att se Zigge läsa i NHC:s gb dygnet runt. Kan verkligen en Labradorvalp läsa?

mike66: Det kanske är den som är inloggad? Nä, den levde ju sa du ja. Glömde bort det.

mike66:

Nej, precis! Det var just det jag reflekterade över.

NuMountain: Zigge lever, iaf Håcklas Labradorvalp som också heter Zigge.

knaskamilla: Konstigt - finns väl inget intressant att läsa där?

Sv: Nu blir man ledsen
Frisco:

De är inte bättre än så. Eller så är Man Utd så mycket bättre...

knaskamilla: Zigge kanske är död!

Frisco:

Vilken hon är det jag ska akta mig för?

NuMountain:

Man kan förmodligen ligga död hemma i flera veckor, medan folk tror att man sitter och läser i någon HS-gästbok. Det tycker jag är dåligt. Kan man inte bli utloggad om man varit inaktiv i över ett dygn, åtminstone?

knaskamilla: Akta er. Nu börjar hon kolla upp er alla.

zzz2

knaskamilla: Att man kan vara inloggad så länge och ändå finnas kvar på HS.

Kan inte någon leta upp Zigge, och tala om för honom att det räcker nu? Han har läst Nolbys GB i över ett dygn nu...

poffa: Dåligt av Arsenal att inte vinna över Manchesters andralag.

z zZ z z zZ z Z z z z

Frisco:

Såg inte matchen men hann hem till reprisen på målen efter matchen och det var solklar offside, minst en meter. Men det är typiskt Arsenal att behöva sådana mål.

Portello: Jag tänkte aldrig på det. Hoppas man får se det igen nån gång ikväll.

Portello:
Der er da ingen tvivl overhovedet!!! klart offside...en meter eller to

Frisco: Vad anser du om Arsenals 2-1 mål? offside eller inte?

Frisco:
Jeg synes den udvisning var helt ok...han gør det ikke bevidst, men han svinger armen bagud, og det er jo helt klart for at stoppe Solskjær...

Nu blir man ledsen
Sol Campbell utvisad i 83:e minuten mellan Arsenal och Manchesters B-lag. Ojoj.

Sv: Jeg skal se KIM STAAL!!
Frisco:
Han har også et fantastisk håndledsskud, det har jeg set på tv mange gange. Han anvendte det bare ikke lige i dag...

Aben: Det jag tyckt varit bäst med Stalle de senaste två säsongerna är han snabba "snärtskott".

Frisco:
Rodet kamp (synes jeg), hvor Staal-Jens Nielsen-Green-kæden var de eneste som kunne skabe et ordentligt pres i Japans zone...Staal skulle have haft en assist på det første mål, men det fik han desværre ikke :(...mange infights, og til tider var der små slagsmål...men ganske fedt at se Staal...den mand har hvad jeg ville kalde "a powerful stride"...god på skøjterne!!!!! Nå, men vi vandt da 3-2, og får lidt selvtillid med i bagagen til A-VM...

3-2 till Denmark och Stalle fick 2 poäng, eller inte?=)
30:12 DEN 2 min. Roughing #19 Kim Staal

Sv: Daniel Sondell
MartinSedin: Hoppas han fick goda år i MODO då, så att han om möjligt kan tänka sig komma tillbaka.

Kom igen nu Bengan... får fa* inte släppa Kristofer Persson också!

Ta upp han i a-laget. Varva mellan honom och Almtorp i tredjekedjan...
Ge han riktigt mycket speltid på försäsongen.

Sv: Spelarvärvningar
scim:

Ursäkta, men jag blir så nyfiken - vad är det jag inte ens ska försöka?

« · 268902 · »