kärran: Jag kan tro att Tobbe & Hedlund fick smita pga nåt slags jippo i gallerian, vid 13-tiden, tillsammans med 2*Öberg och Warg. Dom stod och samtalade vid utgången för att sedan ta eskalatorn upp en våning. Wennerberg satt strax efteråt på Restaurang Torget och mumsade på något tillsammmans med en kopp Java.
Tycke om smak om namn på ishallar är väl lite som "mina barn och andras ungar"... det är nog omöjligt att komma ifrån vart ifrån man kommer. Sydkraft Arena kändes från början som lite avlägset och nåt jag skulle ha svårt för, men med tiden har jag lärt mig att tycka om det. Fjällräven blir nog hur bra som helst, bara den blir av....
Coop är väl sämst av alla, det låter Goman-korv Blå-vit senap och ketchup i konsumbagarn´s bröd. Nej jag tycker nog att Fjällräven klingar fint, nästan som Kempehallen. Men Sydkraft är ett lågvattenmärke, om den ändå hade legat i södra Sverige, men i Norrland!
Personligen tycker jag alla arenanamn med företag låter illa. De enda som låter hyffsat är väl Coop och Kinnarp. Jag menar Sydkraft och Löfbergs lila????
Roligt att du börjar se upp till Lars Janssons passningsspel.
Såg en del av A-lagets träning i dag, Salle saknades. Ganska högt tempo och kamp i övningarna. En finsk back som börjar på H hade full koll på Wennerberg, han kom inte till något avslut. Dessutom hade H ett leende på läpparna flera gånger. Pirro uppmanade Tobbe och Hedlund att plocka puckar efteråt, men de stack ut och lämnade jobbet till Gästrin och Milo, som var inne längst och körde extra skridskoåkning. MJ stod kvar i avbytarbåset efter träningen och snackade säkert i 20 minuter med någon, han fick sedan stå inne på isen vid båsdörren tills alla flickspelarna kommit in, innan han kom ut av isen.
Frisco: Roligt att Hedman fortsätter att producera. Två nya poäng för totalt 16 och bara två poäng upp till rekordet. Passningen fram till 4-2 målet var nästan Lars Jansson klass..
Vallin: Vänd Dig till Radio Västernorrland, jag tror bestämmt de va de som klippte ihop 'rapp'versionen av 09 (20 = riktnr till Lule)
Eller vaffö inte: Önska väckning Nu kan du vakna till din favoritartist eller varför inte väcka din käraste med en speciell låt. Varje morgon 06.20 spelar vi din Gomorronlåt. Allt du behöver göra är att skicka den.
Frisco: Voffö skulle Du lira in en ditin?? Verkar som de fått en egen Lule-west &jante där...hellre ser jag målarfärg torka, än dessa 'debatter' där de har svårt att enas om vems inlägg som är sämst.
Ser oroväckande mycket ut som em-kvallottningen 1994, vi vinner EM i sommar alltså - och världens bäste mittfältare, Fredrik Ljungberg, bryter sedan foten i hemmamatchen mot Ungern och blir tjock.