Själv lyckades jag bara tittat på filmen efter att först ha laddat hem och sparat själva filmen, och sedan installerat QuickTime. Ber om ursäkt för länkmissen, men så är jag ju inte så snäll heller...
Hahaha. De här inför match-intervjuerna med Svarten som finns på ÖAs hemsida är ju helt underbara! Utdrag ur Hasse-intervjun:
Svarten: - Har du gjort mål på lucia någon gång? Hasse: - Ojojoj, det är många mål jag stänkt in på lucia. Svarten: - I vilket lag står Lucia då? Hasse: (Andas in för att svara på frågan)...- En gång till? Svarten: - I vilket lag står Lucia då? Hasse: - Äh, vad dåliga frågor du har...
Måste få ställa en liten fråga till våra ärade MoDoratorer; bilden längst upp på sidan, när är den tagen? Efter ett litet försök till samordning av de skelande porslinsögonen jag har i skallen har jag bestämt mig för att det figurerar tröjor från det nya matchstället på bilden, vilket ger i handen att den inte kan vara tagen före år 2000. Ser ju nästan ut som att vi vunnit ett SM-Guld? Är det efter en semifinalvinst eller vad?
Det brukar ju vanligtvis inte ligga stora mängder sanning i det som slängs ut på modohockey.se:s gästbok, men är det någon här som har liknande känsla på att Pirro inte är kvar efter uppehållet? Jag vet inte riktigt var jag står i frågan, men att laget underpresterar fortfarande trots viss kvalitetshöjning på senare tid är ju uppenbart. Å andra sidan har tålamod tidigare visat sig fungera...
Och har vi sett det sista av Dusan Milo i Modotröjan?
I sådana fall vill jag passa på att hälsa till tomten att i år får han fan fixa julklapparna åt mig, för jag har helt glömt bort hur man gör för att köpa julklappar till folk.
Och så passar jag på att önska att pepparkaksdegen jag har i kylen skall förvandlas till pepparkakor medan jag är borta idag.
Nu startar jag upp en GodJul-tråd som jag hoppas ska bli en härlig långkörare med julrim, julsnack, jultaktik, julhälsningar, julrecept, glögg och pepparkakor.
Frisco: Vad sjutton, försöker han att avyttra de där idolkorten till "nära släktingar" på LJ och Högardh, på O´learys? Trodde att han äntligen klivit ur garderoben och blivit äkta MoDoit. Men tydligen envisas Olle med att gå omkring med en sån där styggelse till matchtröja. En matchtröja som till färgerna påminner om Mackes och Bröderna Sedins klubblags förra matchtröja. Bör väl med andra ord betyda att herr Westerlind är någon form av ultra-MoDoit...
knaskamilla: Du kan gärna få fliska till Frisco lite lätt på pannan och hälsa honom att jag lovar att komma upp nästa gång, frågan är väl bara om jag ska ta med mig Olle då eller åka upp själv :-))
knaskamilla: Westerlind är nog norra Europas största fiasko när det gäller att nyttja alkoholhaltiga drycker :-)) Hälsa honom så mycket när/om han vaknar :-))
Frisco: 15 mil bara? Är ju ett stenkast däruppe.... Civilisationen slutar m a o i Sollefteå? Eller Mellansel. LumberJ får väl rycka ut med hundspannet....
Huge: Han åker ju med nån typ av Brooklyn Tigersbuss. Förhoppningsvis inte hockeylaget från Luleå. Dock ska han besöka Nygatan efter matchen. Då ska vi reta honom.
Själv lyckades jag bara tittat på filmen efter att först ha laddat hem och sparat själva filmen, och sedan installerat QuickTime. Ber om ursäkt för länkmissen, men så är jag ju inte så snäll heller...