Satt just och berättade om skadeläget för en kompis på ICQ, när han helt ologiskt skrev "4-0"...jag fattade ingenting. Ett tag senare gjorde Timrå, enligt webradion, 4-0. Att webradion är så långt efter Radiosporten!
Martin S: Bryten tumme säger de första rapporterna. Kan inte matchen ta slut så fort som möjligt så att vi inte drar på oss några nya skador..PP i fem minuter känns ju inte så farligt direkt.
Nä, det är jobbigt just nu. SM-guldet kommer ju, bara vi går till slutspel. MODO gör nu fina anfall men inga mål, kan jag få be om ett fult anfall med mål, TACK!!
Poffa: Nej nej, nu har du missuppfattat det där. Det är ju våra två första matcher denna säsong som är roten till allt ont. För det är ju efter insatserna i de matcherna som laget bedöms resten av säsongen.
Lumber Jack: Det lät ju som vilken Rix FM-sändning som helst... Så jag håller med till viss del men jag är glad att jag slapp Dif-distad-live-maiden-i-sunkkvalité...
Satt just och berättade om skadeläget för en kompis på ICQ, när han helt ologiskt skrev "4-0"...jag fattade ingenting. Ett tag senare gjorde Timrå, enligt webradion, 4-0. Att webradion är så långt efter Radiosporten!
Åh, Högardh. Nu vänder vi!