Salle: Tror inte din polare var på matchen om han påstår att tacklingen på enström var riktigt ful enström fick ett felskär innan och söderström hade hög hög fart det var mer olyckliga omständigheter
PATTE: Läs längre ned. Tobbe blev tacklad i ryggen av Söderström. Webradion trodde de att tummen var ur led, men vi får nog avvakta och se. Skulle inte förvåna mig om ännu en missar resten av säsongen, eftersom oturen fortsätter grina oss i ansiktete,,,,
Chief: Jag tror vi får vara glada ändå. Som tur var så är Tobbe så bra försäsongstränad så att han inte stod framför avbytarbåset och fastnade med tummen i båsdörrsspringan samtidigt som någon drämde igen den så att den föll av.
Måste säga att jag lider lite med er. Verkar inte som det är möjligt för er att spela en match nu utan att få ytterligare nån på skadelistan. Men det var väl ändå tur i oturen att det inte blev värre än tummen, lät som det var en riktigt ordentlig smäll det där. Riktigt otäckt. Extra surt att han fram till dess tydligen var MoDos bäste spelare. Är väl bara att hoppas för er skull att han är tillbaka snart.
NuMo: Det som är bra med att ha en lag vs lag tråd är att man slipper försnack, matchstråd och eftersnack utan kan ha allt i en tråd. Det underlättar när man kollar trådarna i efterhand.
Frisco: Om valet står mellan Wästlund och Agu så är Agu mitt val. Wästlund kan man väl knappast kalla för erfaren elitseriespelare. Något elitserielag som har några backar som inte får spela så mycket?
Våran gamle bekant Per Anton kunde varit ett alternativ men han signade med någon klubb i Europa i veckan :) Host: h22n2fls35o258.telia.com Martin S
Poffa: Frågan är väl om det är så mycket bättre med en tumme ur led. Det finns en massa ledband och skit där som gör att man kanske inte kan greppa något om de är skadade.
knaskamilla: Skulle vara årets vändning i så fall...*L*..Kalas att mitt kära TIK vinner ikväll och tar 3 sköna pinnar men jag lider faktiskt lite med Modo.....det här har varit som en straffspark esn första nedsläpp med tanke på omständigheterna!