Du kunde ha petat bort bananerna. Man fick välja själv vad man ville ha i tårtan. För de som ville bjöds kaffe till också, men det var det ingen som ville.
F.ö. gör de säkert mål snart, för jag lyssnar inte på webradion längre.
Paddan: Puhh! Han sköt i plocken. Det är går inte, jag har nyss kommit på att jag varit invaggad i fals säkerhet och nu har jag vaknat upp ur den villfarelsen. Det kommer att bli svettigt.
NuMo: Få se, om jag går och diskar så borde väl Svartvadet till och med kunna göra mål i den här matchen. Om inte annat får jag väl renare tallrikar, hoppas jag.
Poffa: Riksman måste vi bara skeppa till transferbänken. Vilken "nolla". Skulle tro att de kommer att sätta in Molin nu för att förhandla med honom, men vi vet ju alla att han brukar bli förhandlingslamad, så de förhandlingarna kommer säkert att stranda.
NuMo: Jomen det är väl så där som de kompenserar: Brynäs ligger under, alltså måste de få spela i numerärt överläge i slutet på perioderna. Förresten så är det väl Lärking som dömer, då bör det väl drillas lite nu och då.
NuMo: Tja, den där omoperationen handlade väl helt enkelt om att de beslutade sig för att gipsa fast en skridskoskena på foten så att han skulle kunna göra rekordsnabb comeback. För så stelbent och stillastående som det sett ut långa stunder så borde väl även en skadad Svartvadet kunna hänga med.
Tänk om vi skulle kunna GÖRA ett mål i PP någon gång. Men med tanke på "dump and ställa upp"-taktiken som vi använder oss av så skall det väl mycket till.
Poffa: Nu har vi chansen att släppa in ett mål i nummerärt överläge igen. Synd att vi inte kunde göra mål i friläget i stället, även om det nu inte var ett friläge.
Jag vill bara att MODO skall vinna. Är det att vara otrevlig? Du kan vad mig anbelangar ha hur roligt som helst under dessa 100 minuter, bara du inte är hemma och lyssnar på webradion.