knaskamilla: Nä, det är INTE jag. Inte f-n ringer jag radion för att fråga om någon är snygg. Framförallt inte när det handlar om en icke-hona.
Apropå utseende kommer jag av någon anledning att tänka på Arne Hegerfors underbara kommentar om Krutov: "Han har ett utseende som bara en mor kan älska".
Här antyder SVT-sportnissarna att siffran 44 skulle vara temat för de matcher man visar highlights från, givetvis gör man kopplingen att det är #44 Lehtinen och matchen Brynäs - MODO som ska visas i rutan, men ack så man bedrog sig, nu står hoppet till TV4, även om det är rätt uppenbart att de kommer ha fokus på Nordmark...
Är det bara jag som inte lyckas se 0-2-målet, eller har de censurerat bort det för att en tjej jag känner inte ska fastna framför det klippet hela natten?
Salle: Som jag ser det så kommer de närmaste fyra matcherna att avgöra om vi kommer att ligga före Timrå då, eller efter dem. Chansen är i alla fall stor att vi ligger närmare dem och har vi tur så kommer vi att ha bättre målskillnad än Luleå vilket kan vara viktigt på slutet. Vi spelar ju fyra sexpoängsmatcher i rad nu (fem med den här) så där kanske vi höstar in ett tjugotal poäng. Det skulle innbära att vi nästan är ikapp Färjestad tom. I alla fall om de endast kammar hem ofull pott helt och hållet.
Tårtgarnererskan sa innan hon åkte hem nyss att hon inte minns något alls. Däremot vet jag med säkerhet att hon inte hade något med saltutbrottet att göra.
Hälge: Oki där ser man. Men du ska veta att du alltid är välkommen till Kempis och en arena utan gamla Argentinametoder. Fikat vid vårt bord före match och i båda pauserna är öppet för alla. Ja fika och fika, Poffa ska väl suga i sig sin Ramlösa Citron.
Då kan vi ju börja titta uppåt i tabellen igen då. Bara 4p skillnad efter torsdag? Ingen av bottentrion tog poäng snart är det ju bara en säsongslutatidigt-plats att slåss om för de övriga.
scim: Tränare som jag verkligen hört [f]måste![/fet] bort från sina klubbar under säsongen.
Södertälje - Timo Lahtinen
Modo - Pirro Alexandersson
Brynäs - Gunnar Persson
Leksand - Jarmo Tolvanen
Ja, det är ju bara supportrars eller medias krav men ändå. Hittar ändå en gemensam nämnare i lagen. Malmö och Luleå verkar inte ha något emot sin tränare, jag vet inte vad de skyller på.
Martin S: Jag vill minnas att PR32 hade 7 nollor, den Fantastiska Säsongen i serien, stimmt ja?? Jusso hinner nog ikapp. SÅ Himla skönt att höra kommentatorn säga 'Nia, Brynäs!' Frisco: Hissa Warg-bannern!!! Samt Lehtinen-dito.
Jag har då aldrig varit med om surare kommentatorer än de som var idag på hockeylive. De kanske borde tänka på att en stor del av lyssnarna är modosupportrar...
Allvarligt talat så är jag tveksam till att förlänga Riksmans kontrakt just med anledning att man bör släppa fram Zakke. Nej en pålitlig rutinerad målvakt som kan tänka sig att acceptera att agera båsöppnare vore perfans.
Förövrigt verkar Pirros defensiv att fungera som den ska, 0-2 på 43-15 i skott. Hylla och ära Pirro, allt var Milos fel (och han som fick kicken från Juvrgårn).
Ja, vi kan ju knappast skylla på Riksman att det går så dåligt (bortsett från de två första matcherna som la grunden för hela säsongen). Han spelar mycket stabilt och räddar 43 skott idag. Efter jul lär han väl vara en av dem som har bäst räddningsprocent känns det som.
Lite förvirrande samt extremt svårt. Hur skall man lyckas trycka på alla 7 samtidigt.
poffa.servehttp.com/externt/salle/pics/kö.jpg