1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 505839 inlägg · 4189 ämnen
« · 442050 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Bannertävling
Åke the Myth: Hahahaha - jomen nu ser jag att det i alla fall är tre idioter som röstat.

Sv: Lillebror?
epa: Tryck på omröstningen, tryck! Nu finns chansen till att välja ett alternativ.

epa: Vi skäms å dina vägnar eftersom du uppmanade oss att läsa historien som vi redan visste om. När du sen hde fel blev du lissen i ögat. Det hade varit mer manligt av dig din ålderman att erkänna din historieinkompetens och sträcka fram kardan.

scim: Jag ska vara tyst hädanefter. Så inget misstolkas.

Frisco: Jäklar, det var ju 18:e plats. Ännu bättre ;)

mike66:
Styf har äntligen fått ett hem där han trivs och kan vara en accepterad idiot.

mike66: Undrar om lillebror överhuvudtaget kommer att rösta här ovanför. Vet dom hur man gör?

Känns littegranna som om vi står där o sätter näven i pannan på lillebror, som sakta men säkert har stannat i växten, o säger: "Slå mig då, Slå mig då!" (el. oss dvs. TIK) o under det långa armhåret på oss så vevar den lille frenetiskt så att det kittlar i armhålan av vindsuset, o vi skrattar så där kärt som bara storebröder kan göra.

epa:

Vad pratar du om?

epa: Dina inlägg är totalt förvirrade.

Paddan: 18:e plats borde väl innebära 9:e startled tom.

Det var en j-vligt löjlig omröstning ni har lagt in, men det speglar ju er ålder åxå.
Har ni inget bättre för er så kan ni ju lägga ner er gästbok här på HS iaf. Kom med nå´t bättre.
Nu skäms jag för min lillebror.

Frisco: Ah, äntligen en trevlig bild till "morgonkaffet".
Nu kan man verkligen njuta riktigt ordentligt åt att Micke Skomakare startar först i åttonde startled på Interlagos idag, inte för att jag vet vad det har med det hela att göra, men trevligt är det...

Icing-Ove: Vi tar hand om de få renrasiga (lätträknade på ena handens fyra fingrar). Inavlen vill vi inte ha.

epa: Lumber Jack vet redan att min pappa är starkare än hans.

Timrå IK är dom bästa - heja heja MoDo, Skellefteå o Brynäs...!

epa: Som gammal SCA-anställd kan man sin Krüger, en fascinerande man.

mike66:

Det där med adoption passar ju ganska bra in på hur Timrå fungerar. Modo föder upp och utbildar spelare, Timrå adopterar de oönskade (läs: Per Styf). :-)

Lumber Jack: Du tog dej tid att läsa iaf, imponerande. Och din slutsats?

Per HApps: Där satt du spiken i kistan iaf.

epa: Sprungen ur Krüger, ajaj. Nu snackar vi luftslott...

Den enda som skulle kunna kalla sig storebror har ni ju adopterat bort,
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,551640,00.html

250kg kärlek: Men då får dom heller inte glömma dändäringa "Jag är en idiot." Den tycker jag var ett roligt inslag i den här gästboken.

Tack på förhand.

250kg kärlek: Tja, jag tycker också det fast av helt egoistiska skäl.
Fast egentligen vill jag ju se Wildebannern som ännu mer abrupt blev bortryckt från internätet.

Jag tycker att den däringa bannern på killen som kissade i vattnet var mycket bättre än den ni har nu.
Kan ni inte ordna en omröstning om det så jag kan rösta tillbaka den härliga bannern.

Tack på förhand.

Åke the Myth: Precis. Kan ingen sänka den ljuva bakgrundsmusiken med banjosarna härinne också.

Det här snacket om lillebror och storebror tror jag igenkligen inte ett dyft på.

www.adoptionscentrum.se/

mike66: Nej tyvärr, jag har inte tid att leka med lillebror jag har lite att stå i :)

mike66: Jag är också tvärsäker vad gäller vem som i mina ögon är lillebror. Men själv hävdar han att jag kom med brevbäraren en dag.
Tankeväckande...

mike66: Jag vet inte ens om dom är lillebröder längre! (Jag misstänker att dom är adopterade, men säg det inte högt!)

epa: Jag gillar ödmjuka småbröder. Vi är störst på alla områden verkar det som.

epa: Gräv ännu djupare. Jag är i alla fall helt tvärsäker på vilka som är lillebröder i mina ögon sett.

Frisco: Det går ju inte det är ju redan skrivet :)

epa: Så du tar tillbaka ditt inlägg: -Läs lite historia om lagen då för f-n?

[bild]www.frisco.se/hs/sthock.jpg[/bild]

NuMo: Men nu har vi grävt djupt :)

NuMo: OK, bortsett från den sjuårsperioden så är ni sju år äldre :(

epa: Kul med länkar. En till:
susning.nu/SM-guld/ishockey_herrar

epa: En till länk, lillebror.

w1.660.telia.com/~u66005454/alfred.htm

Icing-Ove: Tänkte snarare på när föreningen bildas för det är väl det som ni tänker på. Med tanke på det där som skrevs om syskon.

NuMo: Läs lite historia om lagen då för f-n

epa: Tja, för egen del så har jag tappat sulan på ena träskon när jag sprang omkring på EPA i Skönsberg. Dessutom har jag gått vilse två gånger på EPA i Skönsberg. Det är mina prestationer.
Vad vinner jag?

epa: Har du inga syskon, eller vet du inte hur det fungerar? Systemet med syskon alltså.

Lillebror?
Vilka är det som är lillebror egentligen? Vad jag vet så ligger vi före nu och har gått till semifinal de senaste åren. Vad har ni presterat egentligen?

Sv: Hur blev det med ny Arena?
willysson: Personligen är jag fascinerad över det stora fotbollsintresset, visst är det lite småkul att gå på fotboll ibland. Men kvaliteten på allsvenskan är undermålig i de flesta fall. SvFF har verkligen lyckats sälja en svag produkt på bredfront. Kanske mycket tack vare ett riktigt bra landslag och derbyhysterin (masspsykosen) i främst Stockholm. Kul för fotbollen vilket fall som helst med välbesökta läktare, men lite svårbegripligt för mig.

Lumber Jack: Det Får man hoppas...

Det behövs lite starka krafter norr om Stockholm med...
Det enda jag vill nu är att intresset blir större än fotbollen, och om man kollar på publiksiffrorna så är det bara Stockholm och malmö om halkar efter.

willysson: Det finns en förhoppning om att det hela ska flyta på så smärtfritt att arenan ska stå klar till slutspelet 2006, men Skanska törs inte lova. Bl.a. en överklagan inom det politiska området försköt byggstarten med x antal månader.

willysson: Det står följande i en av ÖA-länkarna: Någon exakt tidsplan finns inte för bygget, som beräknas vara klart i juni 2006.

Frisco: Det ska vara klart 2006??

Frisco: När sätter man spaden i marken??
Tycker det är ett friskhetstecken i svensk hockey att det vågas satsas ute i hockeyorterna..

« · 442050 · »