Poffa: Det blir ju kanonkul i kväll, länsderby med två glödheta klackar. Hoppas bara på en spännande match med högt tempo och stenhårda närkamper. Med lite tur är Kent Mandolin ombytt och klar!
Jag förstår att du blir besviken. Nu kommer ni ju inte att ha en chans på läktaren...:) (Ta det som världens största smiley och med massor av ironi...)
Hans titel är; Kungen av Norrland och de södra regionerna Svealand och Götaland. Men han lystrar helst till Werna eller Werner, då han tycker det är lite pinsamt att bli hyllad av svenska folket i tid och otid.
Jag blir inte sen alls. Jag är redan klar med arbetsintervjun, vilket gör att jag hinner till bussen i tid. Så varen lugne, ni blir inte av med mig så lätt...
65Selander: Hahaha du är rolig du. "En spelare man hatar men ändå vill ha han i sitt eget lag!" Och vem vill ha en första klassens filmare i sitt lag? Jag hoppas att han håller sig i Ö-vik tills han lägger rören på hyllan. Ikväll blir Werner förkyld och förhoppningsvis så inser han att glansdagarna är över för hans del.
mike66: Tycker själv att Wernblom har lugnat ner sig rejält i år, men det är ju långt kvar samt att han vaknar väl upp från dvalan om MoDo går till slutspelet.
I Mästrcupen i år så var det det några som försökte sänka Werna, dock utan framgång!
En spelare man hatar men ändå vill ha han i sitt eget lag!
knaskamilla: Förlåt mig, det finns ju lillasystrar att gnabbas med också. Och när vi ändå är inne på det kvinnliga könet så passar ju en diskussion om just Vernblom in helt ypperligt i sammanhanget. Och ja, han ska heta fröken Wernblom och inget annat. Ungefär lika fult och mesigt som om "mike66" skulle kalla sig för "mike."
Frisco: faktum är att här rullar det åtminstonde. När man skall åka ifrån fjällräven hallen så startar man bilen, rullar 1 minut för att sedan stå still i 1 timme med avslagen motor igen
I kväll skall jag kasta konfetti på dig din pajas ;-)
rådbjer: Precis, han är slut som hockeyartist. Ikväll ska vi lära lillebror att lira hockey. Kul med lite heta derbydebatter och det är alltid lika hög nivå på inläggen. Alltid trevligt att gnabbas med lillebröderna på den här sidan.
Nog fanken måste han leva på gamla meriter, Werner, eftersom han leder den där omröstningen... Igår läste jag för övrigt på Sportmagasinet att han heter Vernblom egentligen. Vad fult!
Per HApps: Jodå var in i arenan i höstas när vi var på väg upp till Jämtland Hockeycup i Strömsund. Vi fick en rundtur utav en glad fyr från kansliet samt en liten bild med Bulla!
Nu är det snart dags för att bege sig mot sydligare arenor med fart för att se ett hett derby mellan två formstarka lag. Själv så tror jag att något av lagen vinner men jag vet inte vilket och med hur mycket. Men jämnt blir det i alla fall.
Frisco: Det heter faktiskt Sydkraft arena nu.... vi ha faktiskt gått från lada till arena om det ä så svårt at förstå.. men hur många kommer det från Ö-vik då?
matsby: Jodå, jag ska ner till trähallen idag. Tröja har jag på mig, nummer finns det på den också. KINGENS tröja till och med. Träng dig gärna i korvkön du, har inte räknat med nåt annat heller. Det räcker som skrivits förut för att se hur parkeringsplatsutkörningstekniken ser ut för att förstå det:-)
Parkeringsplatsutkörningstekniken, hehe, vilket ord.
AF? Är du besatt, på något vis? HAR du inte jobb nu?
Det var synd att inte Per Ledin var med i den där omröstningen, då hade Albert Hall blivit glad. Han vill ju så gärna att Ledin ska få vinna något pris.
Per HApps: Nu tycker jag att Frsco och matsby tar tag i varandras händer och sjunger
1. We shall overcome We shall overcome We shall overcome some day Chorus: Oh deep in my heart I do believe We shall overcome some day
2. We'll walk hand in hand We'll walk hand in hand We'll walk hand in hand some day Chorus:
3. We shall all be free We shall all be free We shall all be free some day Chorus: 4. We are not afraid We are not afraid We are not afraid today Chorus: 5. We are not alone We are not alone We are not alone today Chorus:
6. The whole wide world around The whole wide world around The whole wide world around some day Chorus:
7. We shall overcome We shall overcome We shall overcome some day Chorus: