NuMo: Om jag var du så skulle jag säga som så här. Du och jag är alldeles för gamla för att fjanta omkring och dribbla gathockey med stenhårda träkulor. Om alla var så gammal som dig och mig så skulle världen svämmas över av gamla naggade tennisbollar. Jag tycker att det skulle vara bra sagt om du sa det.
Frisco: Förvånad ska man aldrig blivfa. Tänk den dagen hockeyförbundet får för sig att det ska sitta "träkulor" i grenen. Hahaha.
För er som inte förstår vad detta med "Träkulorna" är för något så ska fabbo miiike nu förklara; Dähäringa är "high tech" månitro. En rund fin "träkula" som barnen ska träna klubbteknik med. Så var det med det. Tennisbollarnas glömda rike är sedan lång tid tillbaka en svunnen tid. Ja ja säj då dä ja.
Varför ska inte en tennisboll gå lika bra att lära sig dribbla med som en ful och stenhård träkula? Jag tycker att tennisförbundet bör lägga sig i frågan om man nu vill fortsätta kränga naggade tennisbollar till barnen i fortsättningen.
NuMo: Tjolahoppsansa! Tennisbollar är passé, nu skare va "Träkulor" allt efter hockeyförbundets såkallade nytänkande, Själv så tvivlar jag på att de någonsin kommer att kunna tänka.
mike66: Världskommen mike. Hur går det? har du slagit några slagskott med sliten tennisboll än. Faan, jag åker förbi nolbybullen lite då och då och tänker på hur härligt det skulle vara att få en tennisboll i plytet.
tjobba: Jag glömde att jag bestämmer här. Jag tänker nog stänga av mig en stund, annars vet man inte vad jag pratar om om en stund och musse Pigg har det säkert bra i vattanajökhul nu när han emigrarat. Knaska vet inte om hon ska säga eller intet.
Cola är inte gott överhuvudtaget. Kola är inte heller så gott. Ikväll råkade jag äta en godis som innehöll cocos och kola. Det var verkligen inte gott.
PS. Om någon tycker om mörk choklad och godis med alkohol i är den personen hjärtligt välkommen hem till mig. DS.
Hej alla barn nu är det barnprogram, titta nu vad farbror miiiike tar fram. 25 liter konstig vätska och en stor jäla hink, nu har jag gjort mig en rörkrökardrink. Skål o välkommen!
tjobba: Besvara: Jag svorde, jag vet, men det skulle aldrig ha upprepats om jag inte hade brunnit femhundrafemtioelva brännhelvetssprit så jag hamnade i fängelse i femhundratusen timmaar inna jag kom ihåg att det var min kusin som var skyldig igentligen. Alla nHL-stegar visade sig att jag inte hade några kusiner genom ett blodplättsprov.
knaskamilla: nej,numo verkar kanske fått i sig lite för mycket av det goda;-) För vissa är ju hockey mer än bara en sport, och tyvärr i vissa fall som i numos fall så måste man ta till flaskan,men jag förstår han! Det är bara att titta på Modos tabellplacering...;-)
Portello: Jag är med dig helt och hållet vliselltu. Det kan häns att ja lider av något, vilket jag gör, men jag bör hållas oskyldig över att jag över huvud taget menat något, bara därför att.
En vestenkalpig unsdernöking gjord vid ett untivseriet i Enlgand har visat att utfiall de två fösrta och de två sista botskevärna i alla orden i en text är ritkigt plecarade, spelar det liten roll i viklen orgnindslöfjd de övirga boskvätrena i orden kommer. Tetxen är fullt läbsar t.o.m. om de andra bokestävrna kommer hullorebmuller! Detta eftorsem vi inte läser varje enkisld botksav, utan ser bidlen av ordet.
tjobba: Jag skulle se mod Timrå i en final som en bagd. inte mig emot. Fullsatt så satan att det knakar i väggarna när det bågnar. Haha! Bara jag tänker på det så börjar jag hatälska er.
NuMo: det gör ju det, men man kan ju alltid hoppas på Lule-Modo-Timrå i ett slutspel och att lagen hänger med så länge som möjligt,vore grymt kul med minst 4 länsderbyn till mellan Modo-Timrå
Oj. Tur att jag hann upptäcka att jag torrkokade ikväll före jag blev tvungen att ringa brandkåren. Fast jag har iofs hört att det finns minst tre snygga brandmän i Övik...