Man skall inte klaga så mycket på coachningen under den senaste tiden, men just i den här matchen är det väl lite halvtaskig insats i slutperioden. Personligen tycker jag att Pirro är rent ut sagt dålig på det här med time out och att coacha laget. Det har han varit hela säsongen.
Som sagt, 6-3. När ska egentligen det 10 fallet inträda denna säsong för Modo? Jag kan inte minnas att man någonsin denna säsong lyckats med att ta ut målvakten.
scim: Peta honom och sätt honom p träningsläger. Det brukar göra honom gott. Nu är Bryningarna desperat och kastar in puckarna i mål, borde inte Modo testa samma sak?
Meeeen, LJ, missade du på allvar den oallvarliga undertonen? Ojojoj. Förresten kan vi lika gärna gå och lägga oss, NR22 reder ut saker som vanligt: "Brynäs har vunnit matchen tyvärr. NR 22 29 jan 20:32
Meddelande
får nu ladda om efter SHG är spelat 12/2 Linköping HC - Modo."
knaskamilla: Det där är inte LHC-Bobbe, han är seriös och ingen idiot (fast han blir pissed när nästa säsong kommer på tal;-). Han lär ju inte heller ha den mail adressen.
Bobbo? Ja, han är ju LHCare, så klart att han inte bryr sig om ifall forumet kraschar p.g.a. spam. Det verkar förresten som att vi har lite för få skadade spelare helt plötsligt.
Poffa: Det här går ju inte. Domaren gör mål eller vad det var. Hur som helst, Modo verkar ha öppna spjäll. Försöker man lägga om spelstil strax innan uppehållet.
Poffa: Ja, det här var skit. inte skall man spela två man mindre när man är så dåliga på det. Hur ska det här gå, kommer Modo att kunna göra två mål till! Skit.
Ojdå. Vad säger jag? Jag måste ha drabbats av någon sorts TIK-sjuka. Loppor, kanske?