Tråkmåns. Så klart att han sa något mellan raderna! Mellan raden "det finns inte på något papper" (eller hur han nu sa) och nästa rad (som jag inte vet vilken det var), t.ex.
På tal om Vacchi så har han återigen blivit prisad för sin storhet. Fler och fler fattar vad vi snackar om då vi säger "Robert Vacchi, geni".
"Total kunskap, totalt engagemang, total tv. Vacchi gör tre timmar cykel till en ren njutning. Kan varenda växelfabrikat utantill, liksom konsten att använda den kunskapen rätt. Gör skidor nästan hälften så bra; vilket är enormt. Världsklass; och nästan Jörn Mader/Jörgen Leth-klass (för att ta en liknelse som våra danska läsare uppskattar)."
knaskamilla: Han sa ingeting mellan raderna. Varför vet jag inte. Kanske berodde det på att en del som pratade med honom helt plötsligt hade onormala röstlägen?
Hade Nicke Sjödin lagt fram samma förslag som den här Nicke la fram hade alla skrattat åt det. Ja, för då hade det ju varit planerat roligt, och inte bara pinsamt.
65Selander: Lugn och fin nu, din gamle Brynäsare. Ja, vi har ju snubblat på mållinjen ett par ggr nu, eller åtminstone känt doften av en final, så det kan nog bli snarare än man tror det.. ;) Hehe.. det vet du! =)
Nu till en annan sak. Ni som var med - visst sa Nicke i princip att det är klart med lite proffs? Ni vet, om man lyssnade mellan raderna och kollade på hans ansiktsuttryck?
Frisco: Vad har hänt, kopplar in ZZZ-tråden redan? Suger kinderäggena musten ur dig? Läs MoDo's historia för dom så skall du se att dom somnar på dagen!
Frisco: Hallååå, MoDoratorer...personangrepp, personangrepp..kalla en riktig dubbelnolla för en vanlig simpel nolla. Nää, nu tycker jag ni ska dela ut ett gult kort till Frisco...
Som vanligt skall du alltid hitta dumma saker med allting. Låt oss skita i förkortningarna nu och se det positiva istället. Vi slipper namnet MODO Nord.
Man får inte talutrymme, man måste endera förtjänadet eller ta egna initiativ. Om man dessutom har en stark röst och lite jävlar anamma så får man allt som oftast ordet.
"Har du gjort lumpen? Du låter som en militär." - Sjätteklassare
Jag tror att killar måste lära sig att ge tjejer talutrymme, även om tjejen inte har samma röstresurser som killen. Värst är om man försöker diskutera något i en församling där det finns gubbar med - för gubbar går i alla fall före unga tjejer vad gäller rätten att få tala. Tror de.
Det där stör mig väldigt mycket. Jag kan räkna upp massor av tillfällen då jag velat säga något, men ingen brytt sig eftersom någon kille pratat samtidigt. Fruktansvärt irriterande! Jag är född till fel kön, det är tydligt det.
Tråkmåns. Så klart att han sa något mellan raderna! Mellan raden "det finns inte på något papper" (eller hur han nu sa) och nästa rad (som jag inte vet vilken det var), t.ex.