Det senare, my man. Det senare... Att du syftade på ett spel förstod jag redan innan du skrev det. Jag menar, jag har ju alla NHL-lir från EA Sports sedan 1993...
Nu vet jag inte om du syftar på att du inte vet att det var ett spel jag menade, eller om du menar att ingen normal människa köper spel längre till PC. Personligen uppskattar jag EA:s årliga NHL spel så pass mycket att jag köper det varje år.
Det roliga vore om det var för att tala om att Foppa skrivit på för fem år de har presskonferens. Något annat intressant vore att få höra att Weinis skulle lira med MoDo.
knaskamilla: Ja men något annat uppseendeväckande kommer säkert inte sägas. Ja att Twins, Näslund & Co spelar till konfliken är löst då men det är väl inget nytt det heller?
Lyssnade de på dina önskemål om att lägga presskonferensen en dag du var ledig, alltså? Själv åker jag buss 11.30 imorgon. Jag förväntar mig sms-rapporter.
Martin S: Spännande, även för mig som inte håller på Modo. Vad kan den behandla för ämne? Hmmm, sponsorn för arenan är klar! Mamma Mia Arena blir namnet! Nä, kanske inte... Hmmm, JA! Bengt Hedin ska fira fördelsedag på Mamma Mia och alla är bjudna! Nä...jag vet inte, ska bli spännande!
Det har säkert inget med någon Peter att göra i varje fall... ;)
Poffa: Med tanke på vad det meddelades om igår på TV 4-text, att försäkringsfrågorna inte skulle hinna lösas före den första omgången, kan jag inte låta bli att åter ge ett gammalt inlägg...
"MoDo Hockey Nån mer än jag?
Som tror och hoppas att # 21 presenteras runt den 22-23 september och ett konkursbo i Lasse Strömstedts hemmakvarter får stå där med lååång näsa?
Lumber Jack @ Östersund 2004-07-28 22:19"
På torsdag... the emperors return... härligt... det tar vi med oss...
Första hemmamatchen så vet jag inte riktigt vad jag skall välja. Just nu så står det mellan #44, #7, Avalanche tredjetröja med #21 eller långsnöresreplican...
Jag säger som tränarna brukar säga: Det avgörs först matchdagen.
Står ofta på rätt ställe? Söderberg har stått i hörnen de senaste tre säsongerna, att det skulle vara rätt ställe känns väl lite out of the blue.
Däremot så lär Söderberg, Wernblom och Kingen bli tre av Allsvenskans klart bästa spelare. Den temposkillnad som är mella ES och AS kommer passa dessa tre perfekt.
Hittade något annat roligt i den där bilagan. Efter sidorna om varje lag har de någon sorts ticnet-reklam där de skrivit ner ramsor som brukar skrikas/sjungas för varje lag (tror jag, det är ju möjligt att de bara hittat på något som såg ut att passa också). Efter MoDo-sidorna står det: "Heeej, heja MoDo! Ni är laaaget som vi håller på. Öviken, Rödviken..."
Min fråga är: hur kan man få "röd, vit, grön, röd, vit, grön" till "Öviken, Rödviken"? Så pinsamt.
På tal om Antos. Läste något intressant i den där AB Elitseriebilagan. Moras nr 11 Jonas Westerling jämförs med honom: "En spelar som påminner en hel del om Anders Söderberg (fd Modo) i spelstil. Lever på att vara vesslesnabb. Står ofta på rätt ställe."
De måste hålla biljetter för bortasupporters, så det gör de nog. Men frågan är om du inte måste köpa dem via supporterklubben, på något vis? Äh, vad vet väl jag, egentligen...
Det senare, my man. Det senare... Att du syftade på ett spel förstod jag redan innan du skrev det. Jag menar, jag har ju alla NHL-lir från EA Sports sedan 1993...